Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
2712
View
32
Reply

Pengantin Ramadan, Fida Ibrahim Nak Nikah Bulan Puasa Nanti

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-3-2021 08:33 AM | Show all posts |Read mode
Fida Ibrahim maklumkan yang dia bakal bernikah pada awal Mei nanti.


Kata Fida yang bakal berkahwin dengan ahli perniagaan itu, mereka akan bernikah pada bulan Ramadan dan berharap agar segala perancangan berjalan dengan lancar.


Foto: IG




"erancangan awal kami untuk majlis pernikahan, memang nak dibuat sebelum Ramadan tapi tak sangka tarikh diputuskan itu jatuh dalam bulan puasa. Jadi, kami akur dengan keputusan keluarga.


"Syukur alhamdulillah, apa yang diharapkan semoga perancangan kami melangkah ke fasa berumah tangga, insha-Allah akan termakbul tidak lama lagi. Malah, majlisnya pun kami buat sederhana.


"Sekarang pun masih lagi pandemik, jadi segala aspek penganjuran majlis termasuk perkahwinan kena mengikut prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan dan kami ikut mana yang terbaik," katanya kepada Harian Metro.




  



Kata pelakon itu, dia dan bakal suami pada mulanya mahu mengadakan majlis nikah sahaja namun keluarga ingin majlis resepsi memandangkan dia anak bongsu.


"Apapun, masih banyak urusan yang perlu kami berdua selesaikan dahulu dan bila difikir-fikir, pemilihan Mei itu adalah tepat. Biarlah semuanya lancar.


"ersediaan dan persiapan pun saya buat biasa-biasa saja, tapi jika ada ahli keluarga dan sahabat yang mahu menambah apa-apa dirasa perlu, terpulang pada mereka," tambahnya.




  



Fida yang masih merahsiakan identiti bakal suaminya itu berkata lelaki berkenaan adalah seorang yang baik, sangat memahami dan banyak membantu.


Didoakan agar semuanya lancar. Tak sabar kan nak tengok suami Fida, mesti kacak sungguh, sebab tu sampai sekarang sorok. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-3-2021 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Laa\ xsetel lg? Sendurina btol
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak nikah2 lg?
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 08:45 AM | Show all posts
owwhhhh blum kawin lgi ke dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 08:46 AM | Show all posts
sendurina.....
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Maap la pida. Netizen bz hal nikoh lopa ja
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 09:36 AM | Show all posts
Ada lagi dia ni... ingat dah tak mo jadi retis
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 11:13 AM | Show all posts
org tua tua tak bagi nikoh bulan posa...bahayaaa
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:07 PM | Show all posts
Pung pang sembang

Kawen nye tak jgk
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah ler...mcm lama dh dgr nk nikah ni...
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:16 PM | Show all posts
Laaa.... Ingat ni post lama. Lom kawen2 lagi eh...

Pepun, tahniah dan semoga kesampaian bernikoh at last.
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah semoga urusan pernikahan nanti berjln dgn lancar dan dipermudahkan oleh Allah
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dipermudahkan urusan utk fida bernikah.. mesti dia tgh nak sgt kahwin tu.. moga tercapai hasrat hati tu...
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kessssaaaahhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:45 PM | Show all posts
Laaaa tak menikah menikah lagi ke selama ni???
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 12:46 PM | Show all posts
Biasanya org dulu-dulu tak bagi nikah dekat-dekat puasa, ni dalam puasa nak nikah.
Bahaya, sbb takut tak boleh nak control nafsu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik kenapa masa pilih tarikh nikah tu tak check kalandar Islam jugak?? Selalunya kan kita chek dua2 kalendar sebelum konfirm nikahnya..

Tak pe la jgn si Fida nikah duluan dan sempat kirim salam pada jah2x
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
nellyberry replied at 24-3-2021 12:46 PM
Biasanya org dulu-dulu tak bagi nikah dekat-dekat puasa, ni dalam puasa nak nikah.
Bahaya, sbb taku ...

Betul kerna pernah dengar jugak..tapi kan mungkin mereka  kebal bole tahan kot
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 01:16 PM | Show all posts
dah hampir hilang dr ingatan iols nama dia ni...
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2021 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn terbabas time bulan puasa tu dah la...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list