Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1999
View
10
Reply

Wany Hasrita kini Pemandu Lori Gear Manual

[Copy link]

Author: Raline       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-4-2021 01:03 PM | Show all posts |Read mode
Wany Hasrita kini Pemandu Lori Gear Manual



Penyanyi lagu Belenggu Rindu, Wany Hasrita nampaknya telah mencuri perhatian peminat apabila dia telah memuat naik sebuah video di mana dia telah cuba membawa sebuah lori.

  


Dalam video tersebut, Wany dilihat dengan cermat mengemudi kenderaan tersebut sambil melambai-lambai tangannya di luar cermin sisi.



Hai, sedangkan lori pun saya boleh handle, inika lagi masa depan kita. Undilah saya.. ujarnya berseloroh di bahagian kapsyen video.

Meninjau ruangan komen, ramai peminat tampil kagum dengan kebolehan Wany membawa lori tersebut dengan baik.

  


Malah, ada di antara netizen yang tersilap menyangka penyanyi itu dengan ADUN Ketari, Young Syefura Othman di mana wajah mereka saling tidak tumpah dan seiras.

Perempuan yang bawa manual ni sangat rare ye..lori pulak.. komen seorang pengguna warga maya.

Sering berkongsi mengenai aktiviti hariannya di media sosial, video tersebut telah mendapat hampir puluhan ribu tontonan oleh warga Twitter.

SUMBER : Twitter Wany Hasrita

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-4-2021 07:23 PM | Show all posts
apa apa je la dikkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:10 AM | Show all posts
ada lesen kelas E tak tu dekkkk?? kang tak pasal-pasal kena saman, sebab upload video bawak lori, tapi takde lesen bawak lori..
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
mcm2 cara nk cari perhatian ye
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo: ada lesen kelas E tak tu dekkkk?? kang tak pasal-pasal kena saman, sebab upload video bawak lori, tapi takde lesen bawak lori..

Silap2 lepas pastu jadi jurucakap jpj?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg hebatnya? Biasa je pun....... Sangkak betul la netizen semua benda nak terkesima. Macam es-hen jizklongklong, benang bodoh2 dari repot cari pun nak teruja sampai tak boleh sentuh repot & gang dia
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
kesaahhhhhh pulakkkk
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2021 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Video pendek tu je ke? Apooo
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2021 09:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau takat 100m..iols.pung berani
Jauh dari tu iols tak berani
Sebab takdak.lesen je.
Undilah iols
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2021 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
So salah satu pencapaian sebagai retis ke lagu mana ni?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2021 03:52 PM | Show all posts
ada artis tu boleh bawak kuda lagi x heran pun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list