Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
2581
View
15
Reply

Peminat Mahu Wan Sharmila Dan Syazwan Zulkifly Bersatu Di Musim Pandemic ini

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-5-2021 05:15 AM | Show all posts |Read mode
Peminat Mahu Wan Sharmila Dan Syazwan Zulkifly Bersatu

Kata orang kalau jodoh tak ke mana, pusing jauh sana sini pun masih tetap akan berjumpa juga.

Adakah ini bermaksud pelakon Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly sudah ditakdirkan untuk bersama selepas mereka beberapa kali digandingkan dalam drama yang sama?




Selepas digandingkan dalam drama 7 Hari Mencintaiku, Wan Sharmila dan Syazwan kelihatan serasi bersama seperti pasangan kekasih sebenar.

Terkini, Wan Sharmila atau lebih mesra dengan panggilan Lala, sekali lagi bakal digandingkn dengan Syazwan menerusi sebuah telemovie.




Jika dilihat pada foto yang di kongsikan oleh Lala di laman Instagram miliknya, mereka memegang watak sebagai pasangan suami isteri.

Lebih melucukan, ada diantara peminat mereka turut mengatakan bahawa wajah mereka seakan seiras.






Sebelum ini, ada peminat menganggap bahawa mereka sedang menjalinkan hubungan cinta tetapi berita itu disangkal oleh Lala.

Tapi, kalau betul pun apa salahnya kan?

Maklumlah masing-masingkan tengah single mana tahu ada peluang .

Sumber photo: Instagram Wan Sharmila
Read More : https://www.hotfm.com.my

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-5-2021 05:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Better cari jerung kak... Syazwan tu x berbaloi...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 07:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Eishhh. Suka suki je nak ngeship2. Tah si Syarmila tu tak laluh ke. Si Syazwan tu track record punyalah teruk. Dulu yelah, mcm hot2 sikit bad boy. Skrg tgk, eihh rengsa
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Oh plissss, wan sharmila tu sebelah mata pon tak hingin si kepeng ni tau.....not her taste, run lala run......
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Wan lala ni dh 40 tahun yek
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka tgk lakonan W Sharmila ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2021 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang syok si kepeng nni.. Lala idokk ponnn
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2021 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Awat sedih bebenor muka fauziah nawi tu....
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2021 10:14 AM | Show all posts
Ok apa.. padanla tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 10:43 AM | Show all posts
macam okay jee
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 10:49 AM | Show all posts
SweetRehan replied at 5-5-2021 09:51 AM
Awat sedih bebenor muka fauziah nawi tu....

dah tua kann.. sebegitu lah ropenya..
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Sepadannn
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorry la busuk kepam si laki..plus muka jenis baran.. Xsessuai.. Cukup la jandz sekali

Lesson learnt plih elok2 kali ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2021 06:37 AM | Show all posts
Syazwan ni dgn ex tunang pun dok baik lg rasanya....saja ja ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2021 08:00 AM | Show all posts
tgk si rempit ni dalam pujaan hati kanda rasa mcm nk flying kick muka heols
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2021 10:51 AM | Show all posts
muka kampung terserlah sharmilla ni


tp bila bercakap nak kearah serupa dibesarkan di  negara omputih terserempak anak kambing dikatakan anak kuda


padahal tinggal hulubanat sana saja


cuba jadi diri sendiri yg pure kampung....ianya lebih indah dan  mudah di hadam!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list