Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Saya Tak Pernah Paksa Isteri Bertudung-Mark Adam

8-1-2019 05:07 PM|Oleh: Saiful| Komen: 40

Mark Adam bersyukur isterinya, Norazah Redzuan kini sudah berhijab.

Katanya keputusan tersebut diambil dengan kerelaan isterinya sendiri selepas pulang dari Tanah Suci Mekah.


"Sekembalinya kami dari menunaikan ibadah Umrah, dia sendiri yang buat keputusan untuk bertudung. 

Saya tidak pernah paksa dia. Tapi apabila dia sendiri sudah bertudung hati saya rasa lagi seronok. Lawa dia bertudung," katanya kepda Sinar Harian.



Dalam perkembangan lain Mark bakal mengeluar single terbaru berjudul Amnesia.

" Lagu ini dicipta sepenuhnya oleh saya dan ia mengembalikan feel seperti lagu-lagu rancak saya sebelum ini.

Foto: IG Mark Adam
"Dalam pada itu, bait lirik lagu ini juga saya ada masukkan sedikit unsur komedi dan menariknya ada 12 nama wanita.

"Cerita lagu ini sangat menarik namun kena dengar dulu baru boleh faham maksudnya." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 40
Komen

Previous : Tayang Tuala Wanita, Sajat Masih Gigih Buktikan Diri Perempuan Sejati

Next       : Elfira Loy Muat Naik Gambar Dengan Bekas Kekasih Sufian Suhaimi. Apa Motif?

Komen Terbaru

Quote rosannazmia 13-1-2019 02:25 PM
messymimi replied at 9-1-2019 02:23 PM
muka iras abby abadi bila pakai tudung

Mcm kaka mich pon hadeeee... Smuga berterusanlah kehendaknya.. Cantik dia..

Lain-lain Komen

Quote laksmanabentan 8-1-2019 05:09 PM
alhamdulillah... moga lepas ni dipercepatkan dapat baby la pulak... Amin...
Quote innocentsangat 8-1-2019 05:19 PM
Alhamdulillah. Moga kalian kekal hingga Jannah.
Quote Sasakim 8-1-2019 05:38 PM
alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi
Quote naina 8-1-2019 05:41 PM
Alaaa melting tau mark ni.
Wife dia mcm iras muka eva vanja ckit atau rupa ex wife - sapa tu yg hisap dadah tu?
Quote besarkecik 8-1-2019 05:51 PM
Suka mark adam.. Comel je senyunan
Quote LadyCarefree 8-1-2019 10:19 PM
Dia ni saper? Orng mesia ke?
Quote anastasia7 8-1-2019 11:09 PM
Antara personaliti yg aku suka. Kdg2 lurus, kesian jg org buat lawak psl kelurusan atau 'mslh' bahasa atau ekspresi dia. Wife cantik
Quote babyorange 8-1-2019 11:11 PM
Wife die ade mix cina ke?
Quote chekacheku 8-1-2019 11:32 PM
Suka tgk mark ngn wife dia ni...baik je ngn semua org..
Quote am2020 9-1-2019 02:48 AM
Aku igt mati2 dia ni indon
Quote r_innalif 9-1-2019 08:08 AM
Filifina.. wife xpasti. Malaysian je nama dia tu kan.
Quote hagemaru12 9-1-2019 08:21 AM
WIfe dia sabahan.. All the best mark and wife.. Alhamdulillah happynya sesekali gosip positive mcm ni
Quote syadail 9-1-2019 08:22 AM
wife sabahan.

Pernah baca cerita masa depa susah takde duit langsung dulu.
Memang Mark patut idol kn wife dia yg tabah bersama dia itu.
Macam wife PokJu jugak.
Quote tikusmontok 9-1-2019 08:23 AM
anastasia7 replied at 8-1-2019 11:09 PM
Antara personaliti yg aku suka. Kdg2 lurus, kesian jg org buat lawak psl kelurusan atau 'mslh' bahas ...

tapi dah lama sangat dok malaysia, bergaul ngan melayu. kenapa masih slang mualaf. org lain cepat jer fasih.
Quote cmf_htc 9-1-2019 08:26 AM
hagemaru12 replied at 9-1-2019 08:21 AM
WIfe dia sabahan.. All the best mark and wife.. Alhamdulillah happynya sesekali gosip positive mcm n ...

wife dia pure melayu...sama satu sekolah kat selayang....dulu wife dia ni agak tomboy la juga...sentiasa rambut pendek sampai sekarang....
Quote unguaurora 9-1-2019 08:30 AM
tikusmontok replied at 9-1-2019 08:23 AM
tapi dah lama sangat dok malaysia, bergaul ngan melayu. kenapa masih slang mualaf. org lain cepat  ...

Apo slang mualaf plak ni..mualaf utk agama je. iols dgr heols lbh kpd slang sabah.
Quote sinalegna 9-1-2019 09:04 AM
Wife dia ni mcm gangster skit
Quote tupperwarepink 9-1-2019 09:06 AM
Suka Mark
jangan ikut jejak taugeh dengan rahimmm da laa
Quote ratuiphone 9-1-2019 09:07 AM
tikusmontok replied at 9-1-2019 08:23 AM
tapi dah lama sangat dok malaysia, bergaul ngan melayu. kenapa masih slang mualaf. org lain cepat  ...

slang mualaf? hahahahah..ko duduk lama kat malaysia pun tak fasih bahasa melayu..cam ne tu..

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044271s Gzip On
To Top