Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Fara Salleh Bawa Bertaubat, Berhenti Hancurkan Keluarga Saya!" - Isteri Shuk Mengamuk

16-10-2020 02:54 PM| Komen: 167

"Fara Salleh. Bawa bertaubat dan berhenti hancurkan keluarga saya!"

Masih belum tamat drama orang ketiga dalam rumah tangga pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar.


Kredit foto: IG Shuk

Terbaru, isterinya iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah meluahkan marahnya terhadap individu, Fara Salleh yang dikatakan bermain kayu tiga dengannya sebelum ini.

Difahamkan, Rossalennah berang apabila wanita terbabit masih didakwa masih mengganggu rumah tangga mereka.


Kredit foto: IG Rossalennah

"Aku dah penah jumpa kau elok-elok. Aku bercakap dengan kau elok-elok. 

"Tapi lama-lama kau marah dengan aku. Kau sakitkan aku balik. Kau screenshot macam-macam.

"Kau sedar tak Fara kau dah sakitkan aku lama sangat. Aku tak pernah minta kau hadir dalam rumah tangga kami ni. Kau yang hadir dan kacau keluarga ni, kau kacau aku, maki aku dengan anak-anak aku.

"Mana akal kau Fara? Antara kau dengan laki aku itu hal kamu," tulisnya yang memberi bayang merelakan suaminya dan wanita itu berkahwin.


Kredit foto: IG Rossalennah

Walaupun Rossalennah pada mulanya kelihatan mengalah dan ingin mengundur diri, namun dia kemudian menegaskan tidak akan bercerai dan berharap agar Fara move on serta bertaubat. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 167
Komen

Previous : Mael Totey The Movie Nak Keluar, Syahmi Sazli Sedia Kena Kutuk

Next       : Umie Aida Sampai Menangis Dengar Cerita Indah Dari Neelofa

Komen Terbaru

Quote awekjepun 23-10-2020 05:58 PM
Kenapa si bini selalu salahkan perempuan lain.. sedangkan si laki tu pun melayan.

Lain-lain Komen

Quote newme11 16-10-2020 03:01 PM
FARAH ni kan x berapa nak betul..
xpyh nak layan sgt la
Quote albedah 16-10-2020 03:01 PM
Dia dh silambam laki dia belum?
Quote manehnya 16-10-2020 03:03 PM
Jadah, laki sendiri yg musuh dlm selimut

Quote duri_durians 16-10-2020 03:03 PM
lelaki diuji pabila berharta gituhhh
Quote mamajawie 16-10-2020 03:05 PM
ironinya jantan2 gatal namati cm cep pikri n abg cek non ni slalu dpat job lebat n kua tv..aku smpai skang xtgok mana2 program tv n radio yg ada jantan2 sampah ni..cep pikri paling lahnaat tggalkan bini terkapai2 ngn anak..hmmm
Quote Lolalala 16-10-2020 03:06 PM
x serik lagi shuk ni.
Quote zuuu 16-10-2020 03:06 PM
Saiko next level scandal si syuk ni...
Quote TomyamPuteh 16-10-2020 03:08 PM
Shuk aka kembar cik non beruk IKEA tu kata dh berdamai dgn bini dia aritu?
Quote kwekkwek 16-10-2020 03:08 PM
serius laaaa..aku ada jumpa depa berdua ni kt novotel taiping 2 tahun lepas. aku ingat bini dia. patut la nk pi mkn pun dok terpandang kiri kanan. aku ingat sbb dia nak privacy ke apa
Quote maharani_gebu 16-10-2020 03:09 PM
fara... g ar ngorat rahim... nak tgk acik sains tulen meroyan ke tak?
Quote dudaberhias 16-10-2020 03:10 PM
yang pasti dua2 haukk... shuk dan fara salleh...

tutup lampu pun iols tak rela... terus menopos walaupun dah tutup lampu....
Quote pearl.silver 16-10-2020 03:11 PM
So syuk masih layan si fara ni la
Quote eyansss 16-10-2020 03:13 PM
syuk syuk...  padan muka  ko masuk perangkap perempuan gila...
Quote mongoose_kidz 16-10-2020 03:15 PM
maaf la...
cer payung skit muka watak2 dlm citer ni
nak kenal mana satu
syuk aku kenal
Quote keys 16-10-2020 03:16 PM
Kesian. Ingat nak pasang skandal. Sekali psiko
Quote aemon 16-10-2020 03:17 PM
nyampah aku.tak padan dgn gusi ke depan
Quote snowater 16-10-2020 03:17 PM
Betulla wujud pompuan yg gilakan laki tak hensem tp kaya, aduh..btw, nama bini syuk tu btul2 eja cmtuh ke or tt yg eja cmtu
Quote kechikchomel 16-10-2020 03:19 PM
sera ni dah abis HSO ke belum? terpikir lak iolss...masa si sera ni balik sabah, pastu HSO lak tu, ke mana la si syuk ni melangkah? makin panjanggggg la langkah dia tu agaknya
Quote RatuDunia94 16-10-2020 03:22 PM
Alahai berebut laki rupa gitu.. x berbaloi

Lihat semua komen(167)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top