Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Penyanyi Gisella Anastasia Akui Terbabit Video Lucah Dirakam Di Hotel Medan

31-12-2020 01:01 PM| Komen: 10

Kredit foto : fajar.co.id 


Jakarta: Penyanyi Indonesia, Gisella Anastasia dikenal pasti sebagai artis yang terbabit dalam satu video lucah yang dipercayai dirakamkan di Medan pada 2017.

Media tempatan Indonesia melaporkan, artis kelahiran Indonesia Idol itu membuat pengakuan berkenaan selepas disiasat polis berhubung satu klip video lucah yang tular di media baru-baru ini.

Difahamkan, ketika kejadian, artis itu masih berstatus isteri kepada seorang pelakon Gading Marten, tetapi pasangan berkenaan bercerai pada Januari 2019.

Dalam pada itu, jurucakap polis memberitahu media bahawa Gisella dan seorang lelaki lain yang bukan suaminya, sudah mengakui mereka adalah individu di dalam video lucah berkenaan.

Selain itu, polis turut menggunakan khidmat individu dalam bidang teknologi maklumat dan pasukan forensik dalam menyiasat kes penyebaran video berkenaan.

"Kedua-duanya mengakui adalah individu di dalam video yang tular di media sosial itu, adalah mereka.

"Dia (Gisella ) mengakui, bahawa perkara itu berlaku pada 2017 di salah satu hotel di Medan," katanya.

Katanya, dengan perkembangan itu, polis menukar status kedua-duanya daripada saksi kepada suspek.


Kredit foto ; Tribunews


Mereka bakal didakwa Akta Pornografi 2008, yang antara lain melarang mana-mana individu membuat, memperdagangkan, menyebarkan atau mempamerkan bahan pornografi.

Sabit kesalahan, ia memperuntukkan hukuman penjara maksimum 12 tahun.




Sumber : HarianMetro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
1
0
Komen: 10
Komen

Previous : Baru Setahun, Anak Baim Wong Dapat Hadiah Pacuan Empat Roda

Next       : Muat Naik Gambar Selfie Dengan Citra Monica, Ifan Seventeen Dah Move On

Komen Terbaru

Quote gigahertz 14-1-2021 11:40 PM
RatuDunia94: Siapa lakinya helok tak?

Lakinya muka x nampak. Tapi si pelakonnya badan mantap gitu.

Lain-lain Komen

Quote lattehazelnut 31-12-2020 01:15 PM
Insaflah.. jgn google nama pompuan..
Xpasal2 dpt dosa mcm i.. haha..
Quote wnwa05 31-12-2020 01:19 PM
lattehazelnut replied at 31-12-2020 01:15 PM
Insaflah.. jgn google nama pompuan..
Xpasal2 dpt dosa mcm i.. haha..


alamak aku dah tergugel dan tertengok pulak




Quote Mina2215 31-12-2020 02:22 PM
Ah sudah. Kat sana ketat undang2. Ariel Peterpan pun kena penjara dulu

Kalau Gisella kena jail, cmana anak dia yg comel tu nanti

Kesahh plak aku hal anak orang..  tapi sian la kan
Quote sonatalady 31-12-2020 03:08 PM
Indonesia ni...artis dia..beranai dalam segalanya.
Baik isu kawen lebih..isu rampas merampas..isu dadah...apa2 lah yg negatif...dorang selamba masuk tv bg komen @ bela diri.
Salah satu kes pelacuran on9...selamba aje bg jawapan bila ditanya.Normal kot bg dorang.
Quote missyL 31-12-2020 04:07 PM
sonatalady replied at 31-12-2020 03:08 PM
Indonesia ni...artis dia..beranai dalam segalanya.
Baik isu kawen lebih..isu rampas merampas..isu d ...

Jujur bela diri hahaha. Klo kt msia dah terang2 muka sendiri pn xngaku.
Siap nk saman. Photoshop bagai.tp last2 diam cmtu je laa hahhaha
Quote trisnalovezul 31-12-2020 10:11 PM
sonatalady: Indonesia ni...artis dia..beranai dalam segalanya.Baik isu kawen lebih..isu rampas merampas..isu dadah...apa2 lah yg negatif...dorang selamba masuk tv ...

apa malaysia artisnya atau orangnya nggak begitu..jgn cemburu sma artis kmi..yg pasti artis indonesia lagi hot dan cntik brjuta kali dri artis msia lorhh
Quote trisnalovezul 31-12-2020 10:12 PM
missyL: Jujur bela diri hahaha. Klo kt msia dah terang2 muka sendiri pn xngaku.Siap nk saman. Photoshop bagai.tp last2 diam cmtu je laa hahhaha

ya..skurang2 nya artis indonesia mgaku ksilapan mereka bukan mcm artis msia brlagak suci
Quote RatuDunia94 31-12-2020 10:21 PM
Siapa lakinya helok tak?
Quote nanies 13-1-2021 02:53 PM
dorg mcm tak amik pengajaran dr kes ariel peterpan kan
Quote gigahertz 14-1-2021 11:40 PM
RatuDunia94: Siapa lakinya helok tak?

Lakinya muka x nampak. Tapi si pelakonnya badan mantap gitu.

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top