Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ira Kazar Dituduh Rampas Syamsul Yusuf, Suami Puteri Sarah?

12-1-2021 08:05 PM| Komen: 90

Nama wanita yang dikenali sebagai Ira Kazar yang juga anak kepada pelakon veteran, Kazar tiba-tiba menjadi perbualan dalam kalangan pengikut Instagram pelakon, Puteri Sarah.

Ia bermula selepas muncul komen seorang pengguna akaun @nur.afifah53 yang mempersoalkan penampilan Puteri Sarah meniru Ira Kazar.


Foto: IG

Malah, menerusi tinjaun Harian Metro di Instagram Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah, komen yang ditulis pengguna akaun itu membuat persoalan adakah Ira merampas suami Puteri Sarah iaitu pengarah, Syamsul Yusof.

Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah ketika dihubungi berkata, dia sudah banyak kali mendapat komen dan mesej peribadi (DM) daripada individu tidak dikenali dengan menggunakan akaun berbeza.



"Nama akaun berbeza-beza, cara dia komen dan gaya bahasa digunakan sama. Malah, seolah-olah tahu semua perkara yang terjadi antara saya dan Syamsul. Sedangkan saya tidak pernah kongsi kepada umum isu dalaman kami.

"Kami sekarang sudah tutup buku lama. Tahun ini adalah tahun baru untuk kami baiki hubungan. Buang yang keruh dan ambil yang jernih.

"Jika dengan cara ini individu di sebalik akaun itu mahu menjatuhkan saya, ia tidak akan berlaku," katanya.


Terdahulu, Harian Metro melaporkan Sarah tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis terhadap individu yang melakukan provokasi dan memanipulasi isu masalah rumah tangganya dengan suami, Syamsul Yusof.

Sarah berkata, dia banyak menerima mesej sedemikian serta ugutan di Instagram tetapi enggan melayannya.

Dalam laporan sama, Sarah berkata, dia terkilan apabila masalah rumah tangganya terus diganggu pihak tidak bertanggungjawab dan dimanipulasikan. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 90
Komen

Previous : Buka Pintu Sempadan Musim Cuti, Sharnaaz Dah Jangka PKP 2.0

Next       : 'Sendiri Cari Pasal, Apalah Sangat Digari Dan Disoal Di Dunia Ni' - Caprice

Komen Terbaru

Quote awanysss 14-1-2021 01:27 AM
adakah yg DM itu porumer juga...
sbb kat porum je mmg dah kecoh pasal si ira kazar tua kerepot ni..
kalau bukan porumer, maknanya betul la spekuan porumer selama ni..
porumer tak pernah mengecewakan hihi

Lain-lain Komen

Quote Belibis 12-1-2021 08:11 PM
Bertiang lawa sarah...kena pakai spek dah sol ni...
Quote Megikari 12-1-2021 08:14 PM
"Ia bermula selepas muncul komen seorang pengguna akaun @nur.afifah53 yang mempersoalkan penampilan Puteri Sarah meniru Ira Kazar."

Eh bukan the other way around ka?
Macam langit dgn bumi beza si bini dgn si skandal ni
Quote LadyCarefree 12-1-2021 08:17 PM
Kalau dh jd retis kena bijak handle segala isu la
Quote apedehal 12-1-2021 08:19 PM
Lawa naw ank pempuan dia
Quote EvieWanKenobi 12-1-2021 08:22 PM
dia ni ke yang tergelek2 dulu?
Quote rosevelvet 12-1-2021 08:30 PM
Lenkali ko jgn meroyan ckp laki curang. Settle diam2 xyah nk bkokok. Malu tau bila ko pilih hidup bsama dgn lelaki yg ko canang kt dunia yg dia tu penipu
Quote bambimo 12-1-2021 08:31 PM
Eh bila dia pkai tudung
Quote Addrianna 12-1-2021 08:45 PM
Oh yg ni orangnya keh
Quote Rob07 12-1-2021 08:45 PM
Punya lah lawa Puteri Sarah nih. Untung ko Sol dapat wife camni, anak2  mu pung comey {:love
Quote krustykrab 12-1-2021 08:46 PM
Ira kazar ni iras sarah raisuddin esp tang hidung
Quote azwanaliori 12-1-2021 08:52 PM
mcm mana pulak Sarah tu yg tiru penampilan dia , dia bukan pesen merempit menyundal ke selama ni .. Sarah tu lama dah berhijab

Quote sofyayra 12-1-2021 08:54 PM
rosevelvet replied at 12-1-2021 08:30 PM
Lenkali ko jgn meroyan ckp laki curang. Settle diam2 xyah nk bkokok. Malu tau bila ko pilih hidup bs ...

Macam kes si bini syuk vs skandal dia. Kata pasrahlah, ambiklah syuk last2 ko cakap mana boleh berserah, mana boleh mengalah.

Yg netizen pulak smpai la ni nampak muka syuk akan tingat kisah skandal dia.
Quote MontanaHannah 12-1-2021 08:55 PM
Aku restu saja budak tu dengan Syamsul .

Takdir pun benci dengan puteri Sarah ni

ambil gambar dia tergelak mulut luas konon nak tunjuk bahagia yg anak-anak 2 org tu mcm bingung keliru pun ada

sia-sia usaha ko

ko yg  pertama cerita suami ko curang

sekarang ko  nak tuai bahagia ? ko mmg tahi.
Quote pichee 12-1-2021 09:05 PM
Xde sape yg tau mslh dalaman rumahtangga melainkan die yg bg hint dlu..

Igs sume sedih2..unfollow bagai...last2 netizrn gak yg salah...

Skrg ni bru nmpk sarah pkai color bold..lawa n nmpk ceria...sesuai dgn diri die. Dlu mcm plain je. Dh la lawa..

Isu hsbd die tu x tau apa cita..moga baik2 aja la
Quote Kurex 12-1-2021 09:18 PM
Ingatkan @dudaberhias atau @Themilo org tengah dia
Quote dua_chzy 12-1-2021 09:23 PM
Ira Kaza ni, jantan memang bernafsu nak kongkek je la kan. Memang tengok badan je la kalau curang dengan tino muka gini if bini muka macam Puteri Sarah.
Quote Nenolen 12-1-2021 09:24 PM

Kann...looks classy and regal gitu...
Quote jiwakacau06 12-1-2021 09:29 PM
yela...lain kali korang laki kantoi curang...tutup mulut sampai ajm...lki korang mkin sdp berskandal...korang mkn hati sudah...yela..xleh brcrta...
Quote belilies 12-1-2021 09:40 PM
Bini seropa bidadari, last2 yg seropa kera jua ko carik sol solll!

Lihat semua komen(90)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top