Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Zarina Zainuddin Dedah Perangai Anak Suka Mandi Sehari Sampai Sepuluh Kali!

13-1-2021 01:59 PM| Komen: 8

Pelakon senior, Zarina Zainuddin ada mendedahkan sikap salah seorang anak kembar istimewanya, Muhammad Razil Azrai atau lebih mesra dengan panggilan Azil yang sangat pembersih dan kemas.

Selain itu, pelakon berusia 50 tahun ini menyifatkan Azil sebagai seorang berdikari meski tidak dilahirkan dengan sempurna.

Dalam pada itu, Zarina meluahkan rasa sayang terhadap anak istimewanya itu.


Foto: IG

“Assalamualaikum Dinner time for azil .. azil ni pembersih dia mandi sehari 10 kali setiap kali turun ke bawah naik atas bilik dia akan terus mandi ..

“baju dia akan bawak turun sendiri satu bakul ke bawah kadang saya pun pening dia main masuk jer semua baju dalam mesin basuh, jadi kena lah kami pantau asingkan balik baju berwarna dan baju putih.

“Saya bila tengok keakraban dua beradik kembar ni .. rasanya perasaan mereka sungguh suci tiada prasangka melainkan saling melengkapi .. kasih sayang yg tidak berbelah bagi .. akan ku jagamu hingga ke Syurga,” tulisnya.



Sekadar informasi, Zarina diijabkabul dengan suami Datuk Seri Abu Raihan Wan Jaafar pada 13 Julai 1993 dan dikurniakan empat cahaya mata, iaitu pasangan kembar Muhammad Razil Azrai dan Muhammad Raizal Azrai, 22, serta Muhammad Naim Azraidan, 15, dan Muhammad Adam Azrai, 12 tahun. -CARI

Sumber: Media Hiburan

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 8
Komen

Previous : Tak Pernah Tak Lawak! Reaksi Zulin Aziz PKP Lagi Sekali, “Dia Buat Hal Lagi Guyss”

Next       : "Ratu Rasa Comel Macam Hamster" - Safiey Illias Panik Pipi Gemuk, Terus Bedah Muka

Komen Terbaru

Quote Acikgomen 14-1-2021 06:50 PM
jijilaaa replied at 13-1-2021 02:58 PM
aku masuk komen je lah sbb kesian thred ni sendu sngat

Mana lebih zizik baca tred makcik nih dedah perangai anak syurga heshe ke tred aida mat aris dedah perangai laki acah2 spastik heshe tuh
Kalo berani chuols pilih laaaaa tred mana satu

Lain-lain Komen

Quote AshKetchum 13-1-2021 02:43 PM
ok soooo? apa gosipnya? bideo heshe tengah mandi sepoloh kali tak nak tayang ke nek?
Quote jijilaaa 13-1-2021 02:58 PM
aku masuk komen je lah sbb kesian thred ni sendu sngat
Quote Nenasketum 13-1-2021 03:26 PM
Oh gawddd!! How pathetic!!
Quote Geeayden 13-1-2021 03:28 PM
Semoga tabah menjaga anak syurga
Quote nanies 13-1-2021 04:09 PM
semoga ada bahagian tuk ZZ sbb jg anak syurga
Quote Suchi 14-1-2021 08:47 AM
Dia bukan pembersih kot tp OCD lah tu duk ulang2 mandi pah ceroh.

Azil ni hat mana yaa yg non verbal tu ker?
Quote namichan 14-1-2021 04:27 PM
Tak kesah la janji bill air tak kena potong sian nek sendu ni
Quote Acikgomen 14-1-2021 06:50 PM
jijilaaa replied at 13-1-2021 02:58 PM
aku masuk komen je lah sbb kesian thred ni sendu sngat

Mana lebih zizik baca tred makcik nih dedah perangai anak syurga heshe ke tred aida mat aris dedah perangai laki acah2 spastik heshe tuh
Kalo berani chuols pilih laaaaa tred mana satu

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top