Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

Disangka budak kecil, pengantin perempuan usia 27 tahun dipuji

piao|24-3-2021 02:18 AM Komen: 26

Selain perbezaan usia dan jarak, jodoh juga tidak mengenal keadaan fizikal seseorang. Kalau dah cinta sepenuh hati, si dia pasti akan menerima seadanya dan tolak tepi soal paras rupa atau ketinggian pasangan.

Terbaru, tular beberapa keping gambar berbentuk video di aplikasi TikTok memaparkan pengantin perempuan yang memiliki fizikal kecil molek selamat bergelar isteri kepada lelaki pilihan hatinya.



Video tersebut dimuat naik oleh salah seorang kenalan terdekat pengantin yang dikenali sebagai @misspikah96 sehingga meraih ratusan ribu tontonan.

Selamat pengantin baru Yaya!

Walaupun tidak mencapai ketinggian suaminya, pengantin perempuan yang dipanggil Yaya itu tetap tersenyum manis meraikan hari bahagia dengan menjayakan photoshoot bersama suami tercinta.



Menerusi ruangan komen, rata-rata warganet memuji kecomelan selain mempersoalkan umur wanita tersebut yang disangka masih kanak-kanak lagi.

Tidak berdiam diri, salah seorang keluarga pengantin lelaki tampil menjelaskan kepada semua bahawa pengantin perempuan berkenaan sudah berusia 27 tahun.

Comelnya!









Siapa kita mahu menilai jodoh orang lain, asalkan sudah halal dan menjalani kehidupan dengan bahagia. Selamat pengantin baru!





Sumber: TikTok @misspikah96



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 26
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ReginaGeorge 26-3-2021 10:50 AM
Oh ni dwarf la ni.. Tapi kalu tgk muka dia memang nampak bukan budak kecik. Memang muka orang dewasa

Lain-lain Komen

Quote malaygirl 23-3-2021 10:31 AM
Ni kalau jalan dengan suami dia ni mesti orang ingat anak dengan ayah ni. Kecik betul orangnya
Quote MissyMolly 23-3-2021 10:43 AM
Err bini tu mmg kecik tp bkn la bini tu kecik sgt, tok laki dia yg besaq ahahaaaa.. cer bagi ukuran ketinggian.. plus nanti dah beranak ada la isi2 lain kat tulang tuh ahahaaa xla nmpk budak sgt
Quote supermum 23-3-2021 11:08 AM
Ada dwarfism kot. Tu yang kecik sangat
Quote Normabaru 23-3-2021 11:33 AM
Wow..even 2b pon









Pasti senakkkk
Quote unguseruni 23-3-2021 11:34 AM
Tahniah pengantin
Quote tricomonas 23-3-2021 11:36 AM
i know guys....we're thinking the same thing...hahahahahahahaha
Quote pxlbb 23-3-2021 11:42 AM
peter dinklage punya wife & anak2 normal height kan.
Quote haryatie 23-3-2021 12:22 PM
boleh ler mintk didukung kalau malas nak jalan
Quote haryatie 23-3-2021 12:23 PM
makaih comei nya
boleh ler mintk didukung kalau malas nak jalan
Quote yusryimran 23-3-2021 04:22 PM

amboiii uols hahahahaha
Quote puteribaya 23-3-2021 04:40 PM
kesian kat pompuan..susah kalu peknen..tapi dah jodoh..moga dpermudah urusan..orang kecik dapat laki gagah..tinggi..iols paham..
Quote tikusmontok 23-3-2021 05:08 PM
tak dapat bayangkan...ngilu
Quote Suchi 23-3-2021 09:32 PM
supermum replied at 23-3-2021 11:08 AM
Ada dwarfism kot. Tu yang kecik sangat

Ni jenis kerdil versi mcm replika eh ke apa tah org panggil.
Dulu iols rajin layan reality show hat wanita2 kerdil kat US tu, ada salah sorang tu dia kerdil jenis replika ni la badan takla berkatam2 sgt mcm kawan2 dia yg lain tu tp still termasuk dlm kategori org kerdil.
Quote Suchi 23-3-2021 09:34 PM
tricomonas replied at 23-3-2021 11:36 AM
i know guys....we're thinking the same thing...hahahahahahahaha

Apa yg uols pikir iols lak tak sedap hati bila nengok lelaki suka wanita bersaiz kekanak
Harap ni mmg cinta sejatilaa bukan sbb fetish aneh yg mengerikan
Quote doubleA 24-3-2021 04:24 AM
Suchi replied at 23-3-2021 09:34 PM
Apa yg uols pikir iols lak tak sedap hati bila nengok lelaki suka wanita bersaiz kekanak
Harap ni ...

Iols terdetik benda sama, tapi harap tak la. Gambar berdiri kt pelamin tu nampak kanak2 sungguh figure bininya. Rendah dan tubuh kecik. Nampak lelaki tu saiz normal. Awet muda sokmo la pompuan ty
Quote nazzse 24-3-2021 07:11 AM
Blogger yuyu zulaikha gini gak dgn lakinya. Dah selamat beranak 3 badan kecik mcm ni pun
Quote supermum 24-3-2021 07:55 AM
Suchi replied at 23-3-2021 09:32 PM
Ni jenis kerdil versi mcm replika eh ke apa tah org panggil.
Dulu iols rajin layan reality show h ...

Aah gitulah. Dia punya measurements ratio macam orang normal tapi sejenis kecik. Tak pandai nak explain, bukan orang medic ahahaha
Quote copy_paste 24-3-2021 08:46 AM
ni berapa ketinggian ni,
comel sgt,
dulu aku pernah jumpe kecik mcm ni,tapi pangkat kakak2 la,comel,
tapi garang...
Quote RinIna 24-3-2021 10:57 AM
Ni pmpuan yg kecik ke laki yg besar? Aku pun tggi 143 jerk... huhu.. anak aku bila nmpk aku ngn laki dok sweet2 sikit dia tegur.. IBU KECIK.. AYAH BESAR.. bertuah punya anak.. hahaha

Lihat semua komen(26)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top