Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

"Sanggup Berpanas Tunggu Nak Terjah Kami Di Balai" - Isa Khan Warning mStar

27-3-2021 09:56 PM|Oleh: LilRose| Komen: 71

Jika sebelum ini Isa Khan mengamuk dengan pihak media yang dikatakan menuduhnya berbulan madu di Sabah, terbaru dia berterima kasih kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang melaksanakan tugas dengan adil dalam meneliti kes itu.


Kredit foto: IG

Dia dan isteri, Nur Risteena Munim yang muncul di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Wangsa Maju pada Jumaat untuk diambil keterangan turut memohon maaf di Instagram kepada PDRM sekiranya timbul salah faham dari pihaknya.

"Alhamdulillah, setelah memberi kerjasama dengan pihak PDRM, semuanya telah selesai dengan baik.

"Saya dan isteri terbukti tidak menyalahgunakan permit yang telah diberikan, di mana saya hanya meluangkan masa bersama isteri di tempat kami menginap setelah selesai urusan kerja," ujarnya.


Kredit foto: IG

Bagaimanapun, Isa kemudian memuat naik video bersama kenyataannya yang menzahirkan kekesalannya terhadap wartawa mStar kerana mengasak mereka bagi mencari bahan berita.

Malah, Isa menegaskan laporan wartawan berkenaan tidak tepat sama sekali dan memberi bayang di gambar terakhir bahawa mereka berada di pihak teraniaya.






Kredit foto: IG

Posting itu turut dikongsi di Instagram Risteena.



Terdahulu, pasangan itu mencetuskan kontroversi selepas memuat naik beberapa foto romantik ketika berada di Semporna, Sabah hingga menimbulkan persoalan bagaimana mereka boleh merentas negeri.

Berani kerana benar, semoga semua pihak puas dengan kenyataan Isa ini. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
0
0
Komen: 71
Komen

Previous : "The Way Riz Look At Lofa" Trending, Kalahkan Mira Filzah-Emir

Next       : Polis siasat majlis nikah Neelofa

Komen Terbaru

Quote depresio 30-3-2021 01:37 AM
Mstar mmg caprut skit.
Berita pon kekdg diuble meaning

Lain-lain Komen

Quote miszclassique 27-3-2021 10:04 PM
Semoga berambus dari industri secepat mungkin. Wartawan2 jangan lupa gam si kemut jugak ye! Thank you in advance
Quote dua_chzy 27-3-2021 10:06 PM
Terlepas ka? Puipuipuiiiii
Quote mamajawie 27-3-2021 10:07 PM
Shendoonyeh benang akak kemut ni..semua lepaking kat benang JahPurit ke tuu?
Quote msdummy.2018 27-3-2021 10:21 PM
POYO POYO POYO....gosip jah jauh lagi best walau slow.
....paling best jen jenab
Quote umbut 27-3-2021 10:23 PM
Dulu si kemutttttt byk menunjuk sana sini... yg kakak diam je... bila dah dapat boyfriend... wahhhh sama naik cam kemut... memang diorang ni suka perhatian.. x malu ke...
Quote BicaraHatiku 27-3-2021 10:24 PM
Eh duduk la senyap2 cium kutiak bini ko. Yihhhh
Quote mrsbale 27-3-2021 10:26 PM
Ade org baca ke karangan sampah nih
Quote slyfynx 27-3-2021 10:31 PM
Eh, leh gi mam la korang sekeluarga
Quote addamnor 27-3-2021 10:31 PM
Sampai skarang tak cam rupa risteena itu bagaimana.. tak signifikan nya
Quote beatgirlX 27-3-2021 10:32 PM
Susah nak husnuzon g atas urusan kerja
Quote Ferr_Remy 27-3-2021 10:37 PM
Poyo. Da la x femes. Lagu popular haram xde.
Quote alieyrina 27-3-2021 10:42 PM
Laki bini ni tak baca porem kaa..bawak2 la baca porem..ajak kemut sekali
Quote belacan_gurl 27-3-2021 10:45 PM
Taj mshnya wartawan dah x boleh boikot mana2 retis dah je.... dulu kemain korang berlagak raja boikot mana retis yg x pandai jaga perut korang ..skrg diam saja ke
Quote orkid_amani 27-3-2021 10:46 PM
mamajawie replied at 27-3-2021 10:07 PM
Shendoonyeh benang akak kemut ni..semua lepaking kat benang JahPurit ke tuu?

benang jah gila banyak..xlarat nak baca..hahaha..bagi la peluang jah nak mendooniaa dihari bersejarah..kata forumer kan wedding of century
Quote missyL 27-3-2021 10:50 PM
Style panas baran si isa ni.
Huuu
Quote sharlenetexas 27-3-2021 10:55 PM
Semoga wartawan pakat boikot budak isa ni. Jadilah patung cendana kat situ.
Quote samshik 27-3-2021 10:57 PM
Series arr.. Kowang ni mmg x diperlukan dlm industri and buleh angkat kaki cpt2.. Mujur skrg bc berita kot intenet.. Kot kne beli paper tah bp sen bazir sbb cter korang jer penuhkan ruangan pojok.. Yuckss.. Sendiri gali lubang kubor.. Pahtu sndiri kelupor.. Pastu playing victim..
Quote jijana 27-3-2021 11:00 PM
Xde org kesah pasal korang dua hari ni..org tgh sibuk ngan majlis kawin jah gilang gemilang ni..cantiknye lopak dan pelaminan jabal rahmah dia..sekian dari bukan peminat lopak..
Quote LadyCarefree 27-3-2021 11:05 PM
Poyo gila. Biar reporter dan media boikot derang dua.

Lihat semua komen(71)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top