Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Isu Curang- Nissa Sabyan Didakwa Hamil, Rumah Diserbu

1-4-2021 09:37 AM| Komen: 22

Nama vokalis kumpulan Sabyan, iaitu Nissa terus-menerus menjadi bulan ramai apabila kini dunia hiburan Indonesia mengenai gosip mendakwa penyanyi itu sedang hamil.

Meskipun hal berkenaan sudah menjadi perbualan hangat netizen, Nissa dan keluarga terus mengambil pendekatan mengunci mulut daripada berbicara mengenai kontroversi itu.

Lebih mencetuskan suasana tegang apabila pihak media juga mula berkampung di hadapan kediaman penyanyi itu bagi mendapatkan penjelasan lanjut.

Namun menurut laporan KapanLagi, hasil tinjauan mendapati rumah yang diduduki penyanyi ini kelihatan sunyi dan pintu tertutup rapat selepas mereka mengetahui kedatangan media.


Rumah Nissa, Kredit foto: Kapanlagi

Pihak keluarga juga memilih untuk tidak keluar rumah dan enggan melayan media yang menunggu di depan rumah sejak awal pagi.

Malah, penghantar barangan juga terpaksa melemparkan barangan ke dalam kawasan rumah atas permintaan keluarga yang enggan keluar.

Pada Selasa lalu, industri hiburan Indonesia kembali hangat apabila Nissa Sabyan dituduh sedang hamil gara gara sepotong video yang dimuat naik menerusi akaun Instagram Lambe Turah.

Dalam video tersebut, Nissa dilihat mengusap perutnya yang kelihatan sedikit berisi.


Kredit foto: IG


Awal Mac lalu, Nissa didakwa menjadi orang ketiga menyebabkan keretakan rumah tangga Ayus dan isteri.

Lebih hangat apabila tersebar pula dakwaan mengatakan Nissa dan Ayus akan berkahwin.

Baik Ayus atau Nissa, kedua-duanya masih mengunci mulut mengenai kontroversi tersebut. -CARI

Sumber: mStar Online

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 21
Komen

Previous : Jijik! Robert Pattinson Pernah Disuruh Lakon Babak 'Berasmara Dengan Anjing'

Next       : Bukan Drama, Demi Lovato Tak Minat Kahwin Dengan Lelaki!

Komen Terbaru

Quote sarah_ary2 3-4-2021 07:30 AM
Lah hamil ke? Nisa ni dah kwen ke belum dgn boyoren dia tue?

Lain-lain Komen

Quote pxlbb 1-4-2021 09:53 AM
hati jahatku excited sbb iols rasa dia ni pun penonggang juge kekdahnye, nyanyi nasyid tp acah comel2 gitu
Quote kiah78 1-4-2021 10:18 AM
Yg nie mmng tak kenal. Tahu sepoi2 bahasa saje. Tapi mmng marah penghancur rumah tangga orang.
Quote tomiko_haza 1-4-2021 10:35 AM
nyanyian tak seiriang perbuatan.. ku sangka sebaik nasyid yg dialunkan tapi sayaangggggg.....sedehhhh
Quote CiliPadiSedap 1-4-2021 11:00 AM
teringat friska madu jusa C minus
Quote misuke 1-4-2021 11:09 AM
Waduhhhh...gawat lo..assalam wassalam udahnya hamil...
Quote Cassieopeia 1-4-2021 11:25 AM
sedap2 lagu dia tp perangai gini plak.. sian ex bini
Quote sarah82 1-4-2021 11:26 AM
Jao.. Dah habis.. Nikah belum?

Sebab tu la aku ckp.. Aku tak layan nasyid2 tambah perempuan yg nyanyi.. Sebab aku dengar saja.. Terus terbakar..
Quote missyL 1-4-2021 12:16 PM
Pehh.
Umat netizen indon lg seram.
Teros serang rmh.

Netz msia berkicau kt socmed je..
Seram nye smpi pg rmh
Quote watymuchaz 1-4-2021 01:36 PM
Sampai bercerai berai orang tu. Bertahun jgk scandal dia ni kan.  Yg haram jugak dikejarnya..
Quote kualibesi 1-4-2021 01:47 PM
sayang, cantik budaknya.. bru awal 20-an, tp da jadi pelakor. Pastu bf plak mcm gitu je rupa. ahhahahaha... bukan spe2...
Quote SweetRehan 1-4-2021 02:02 PM
Tu la dek...lo sendiri sudah pilih jadi pelakor,
Quote MadameOnion 1-4-2021 03:10 PM
sarah82 replied at 1-4-2021 11:26 AM
Jao.. Dah habis.. Nikah belum?

Sebab tu la aku ckp.. Aku tak layan nasyid2 tambah perempua ...

masih terbakaq ka sarah? dekat2 bulan romadhon ni marilah sucikan diri
Quote sarah82 1-4-2021 03:36 PM
MadameOnion replied at 1-4-2021 03:10 PM
masih terbakaq ka sarah? dekat2 bulan romadhon ni marilah sucikan diri

Muahahahaha.. Masih terbakar lagi...
Quote Gianna111 1-4-2021 05:16 PM
sarah82 replied at 1-4-2021 11:26 AM
Jao.. Dah habis.. Nikah belum?

Sebab tu la aku ckp.. Aku tak layan nasyid2 tambah perempua ...

aku naik menyampah dengan dia masa tengok konsert dia..boleh pula terkinja-kinja.eh nyanyi elok-elok tak boleh ker?

Quote sarah82 1-4-2021 05:37 PM
Gianna111 replied at 1-4-2021 05:16 PM
aku naik menyampah dengan dia masa tengok konsert dia..boleh pula terkinja-kinja.eh nyanyi elok-el ...

Aku tak tengok.. Muahahahaha... Sebab pengalaman mengajar aku... Biasanya kaki sailang suami org.. Ingat tak wahida yg sailang ustaz apa entah... Sampai menjanda isteri ustaz tu..
Quote Lylyna 1-4-2021 07:24 PM
Harap2 si nisa sabyan ni tak tiba2 update gmbr separuh bogel. Hikhikhik
Quote Cintakapuri 1-4-2021 09:01 PM
sarah82 replied at 1-4-2021 11:26 AM
Jao.. Dah habis.. Nikah belum?

Sebab tu la aku ckp.. Aku tak layan nasyid2 tambah perempua ...

Ko ni sarahh
Quote Cintakapuri 1-4-2021 09:04 PM
MadameOnion replied at 1-4-2021 03:10 PM
masih terbakaq ka sarah? dekat2 bulan romadhon ni marilah sucikan diri

Bulan remdan nnti hantu syaitan kena rantai, cian sheolsss
Peace
Quote sarah82 1-4-2021 09:31 PM
Cintakapuri replied at 1-4-2021 09:01 PM
Ko ni sarahh

Muahahahaha.. Aku cakap benda yg benar belaka..

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top