Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Saya Tak Ingin Pun Ke Langkawi Kalau Setakat Nak Tukar-tukar Baju" - Alyah

8-4-2021 07:09 AM| Komen: 35

Penyanyi popular Datin Alyah menafikan dakwaan mengatakan dia melanggar prosedur operasi standard (SOP) di langkawi.



Alyah memuat naik penjelasan di Instagram bagi menangkis tuduhan terhadapnya selepas gambarnya ke Langkawi dikecam.

Jelasnya, dia ke sana bagi menjalani penggambaran video muzik lagu Thank You Allah.



"Salam tidak apa pun tidak, terus maki hamun saya persoal itu dan ini mengenai SOP.

"Saya masih seorang penyanyi dan bekerja di bawah syarikat rakaman sendiri. Sebagai peniaga muzik saya harus mengeluarkan lagu bagi memastikan perniagaan ini berterusan. Ia bukan hanya pada halwa telinga sahaja, tapi pihak saya perlu juga mengeluarkan produk dalam bentuk visual juga.

"Saya tak naik kapal persiaran untuk suka-suka dan tidak berkeinginan pun ke Langkawi kalau setakat nak tukar baju fesyen. Kalaulah saya tak cerdik juga, saya minta maaf," tulisnyanya.




Kredit foto: IG

Dia juga menjelaskan bahawa mereka sudah menyediakan dokumen perjalanan dan kebenaran dari pihak berkuasa sebelum ke Langkawi.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 35
Komen

Previous : "Malu Sendiri Nak Seksi" - Abby Abadi Kongsi Rahsia Anak Tutup Aurat Seawal Usia

Next       : Wah, Hebat Wany Hasrita Boleh Pandu Lori!

Komen Terbaru

Quote GegarVaganja 10-4-2021 05:04 PM
Pelik Ganja yg korang tanya TokRam xikut ke.
Sah2 si Alyah ni pergi kerja.
Kang TokRam ada sama korang carut lagi.

Done bekap TinYah

Lain-lain Komen

Quote rbmy 8-4-2021 07:13 AM
mana2 la sis. tok ram tak ikut ke..
Quote annadonna 8-4-2021 07:33 AM
Netizen bodoh asyik mengacau. Artis bodoh sebab asyik menunjuk. Dua dua bodoh baik mati je semua kena covid. Dok diam diam buat hal sendiri tak boleh ke?
Quote MatDeghem 8-4-2021 08:12 AM
Jangan melangkawi rentas
Quote lovelytouch 8-4-2021 08:16 AM
Nurtizen pun acah2 semua benda nak kecam phuuuiiii!
Quote Jajabeans 8-4-2021 08:20 AM
annadonna replied at 8-4-2021 07:33 AM
Netizen bodoh asyik mengacau. Artis bodoh sebab asyik menunjuk. Dua dua bodoh baik mati je semua ken ...

Netizen yg taktau ujung pangkal ni mmg bodoh pun
Quote September14 8-4-2021 08:23 AM
Baca tajuk ingtkan dia perli lopa td
Quote seri_mawr 8-4-2021 09:17 AM
tok ram x ikut kan..? ok la tu pi keje...hahahhaa

nitizen pi la buat kerja amal mcm ustaz ebit tu...bukan takat langkawi jek lepas...
africa sana nun peginya...huhuhu
Quote nmi 8-4-2021 09:24 AM
Bagus siap attach Surat..jahlop mana Surat kerja.. Kasi tnjuk lar sikit kalau tak bersalah..
Quote BicaraHatiku 8-4-2021 09:25 AM
patotlah nampak tim mekap retis berposing sakan di langkawi...tim tinyah yer.
Quote MissVixen 8-4-2021 09:31 AM
Tinyah ni siap bagi surat lagi. Takde pun menggeletis dengan tokram. Ok la macam tu. Bukan macam pasangan neraka tu.
Quote Nunie 8-4-2021 09:38 AM
Hahahahaah..sambil menyelam sambil minum air..mmg kat langkawi je ke blh buat mv?kalo buat kat langkawi kompom lagu & mv ko meletop2?hahahah..yg bodoh je senang tertipu alasan mcm ni.
Quote Jajabeans 8-4-2021 09:46 AM
nmi replied at 8-4-2021 09:24 AM
Bagus siap attach Surat..jahlop mana Surat kerja.. Kasi tnjuk lar sikit kalau tak bersalah..

Tertinggal kapal ko ni. Jauh terkebelakang.
Quote edoraixora 8-4-2021 09:50 AM
perkhidmatan penting (essential) katanya.....aduhaiiii
Quote leftrani_kel 8-4-2021 10:19 AM
Alyahh..alyahh
Quote haryatie 8-4-2021 10:20 AM
netizen ni byk betul masa ambil tahu pasal retis
sibuk psal yg rentas negeri
yg x rentas negeri ni pun berlambak jerk yg x ikut SOP
Quote judicata 8-4-2021 10:36 AM
masalahnya, apakah kepentingan kena buat musik video kat langkawiiiiiii??? essential kerrrrr?
Quote sleepandream 8-4-2021 11:19 AM
again.....
ulang suara....
TMJ netizen taknak kecam keeeee
Quote isbritneybich 8-4-2021 11:25 AM
kalau betul ada netizen kecam. ntah2 marketing sendiri ada la alasan nak #thankyouallah viral kan?
Quote harisbee 8-4-2021 12:27 PM
annadonna replied at 8-4-2021 07:33 AM
Netizen bodoh asyik mengacau. Artis bodoh sebab asyik menunjuk. Dua dua bodoh baik mati je semua ken ...

kenala tunjuk sah sah promosi single...kalu ko peram je...baik x payah buat mv....keluar2 mv org pun x sedar

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top