Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Sam Terdiam Sekejap Bila Tahu Syatilla Gugur Kali Ketiga

8-4-2021 11:17 AM| Komen: 22

"Sebenarnya saya baru tahu hamil tapi tak ada rezeki untuk anak ketiga."

Syatilla Melvin memaklumkan dia mengalami keguguran ketika kandungan berusia lapan minggu, kelmarin.

Pemilik nama Siti Nur Syatilla Amirol Melvin itu berkata, dia mengetahui berita sedih itu ketika membuat pemeriksaan degupan jantung di sebuah klinik.



Ikutkan kandungan saya sudah mencecah lapan minggu tapi semalam, doktor sahkan yang kandungan saya terbantut.

"Jika diikutkan semalam (kelmarin), saya dan suami, Shaheizy Sam nak tengok degupan jantung anak kami, tapi tak ada dan doktor pun kata saiz tak membesar mengikut perkembangan kandungan," katanya.

Sedih tiada rezeki menimang cahaya mata ketiga, Syatilla bagaimanapun berkata, dia dan Sam reda dengan ketentuan Ilahi.



Kredit foto: IG Syatilla

"Apabila doktor beritahu semalam, Sam terdiam sekejap, tapi dia terima dengan hati terbuka. Syeriv pun dah teruja dan selalu cium perut saya.

"Sebenarnya, ini kali ketiga saya keguguran. Kali pertama, sebelum Syeriv dan kedua sebelum Sarima. Buat masa sekarang, saya harap janin akan gugur sendiri. Kalau tidak saya perlu lalui proses mencuci rahim," katanya.


Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 22
Komen

Previous : Syamel, Ernie Kantoi Bercinta Di Set Penggambaran

Next       : Datuk Ramli MS Janji Tak Ganggu Rumah Tangga Anak

Komen Terbaru

Quote LindaCat 9-4-2021 10:19 AM
jamu xpower ke mcm mana ni??

Lain-lain Komen

Quote rajamoney 23-3-2021 09:36 PM
mengalami

Quote apedehal 23-3-2021 09:39 PM
Hahha...tiap2 mggu ade benang mengalami
Quote sharlenetexas 23-3-2021 09:44 PM
Mengalami katil patah?
Quote Suchi 23-3-2021 09:50 PM
Macam gambar lama je masa dia mengalami hamil anak nombor 2 dulu.
Sbb nampak sam cam kecut skit.

Quote ciksaenara 23-3-2021 09:51 PM
Retis msia tk hbis ngn kisah bnting..
Quote Raline 23-3-2021 10:00 PM
Suchi replied at 23-3-2021 09:50 PM
Macam gambar lama je masa dia mengalami hamil anak nombor 2 dulu.
Sbb nampak sam cam kecut skit.

...

CER KLik link
Quote Raline 23-3-2021 10:01 PM
ciksaenara replied at 23-3-2021 09:51 PM
Retis msia tk hbis ngn kisah bnting..

benda halal apa ada hal? LANYAK je la
Quote Joysparta 23-3-2021 11:29 PM
Diam2 berisi...walau toklaki makin sememeh...
Quote Asdira 24-3-2021 02:25 AM
Retis dgn berita mengandung dok canang sana sini memang takdak malu ka?
Quote piao 7-4-2021 06:50 PM
Asdira replied at 24-3-2021 02:25 AM
Retis dgn berita mengandung dok canang sana sini memang takdak malu ka?

[UPDATE] Syatilla Melvin  Mengalami  keguguran kali ketiga

Petaling Jaya: Hasrat pelakon Syatilla Melvin untuk menimang cahaya mata ketiga tidak tercapai apabila mengalami keguguran ketika kandungan berusia lapan minggu, semalam.

Syatilla atau nama sebenarnya Siti Nur Syatilla Amirol Melvin berkata, dia mengetahui perkara itu ketika membuat pemeriksaan degupan jantung di sebuah klinik.

"Sebenarnya saya baru tahu hamil tapi tak ada rezeki untuk anak ketiga. Ikutkan kandungan saya sudah mencecah lapan minggu tapi semalam, doktor sahkan yang kandungan saya terbantut.

"Jika diikutkan semalam, saya dan suami, Shaheizy Sam nak tengok degupan jantung anak kami, tapi tak ada dan doktor pun kata saiz tak membesar mengikut perkembangan kandungan," katanya ketika ditemui di majlis pelancaran LB Creuset X Syatillah Melvin Nasi Daging Telentang, di sini, hari ini.

Menurut Syatilla, dia sedih kerana mereka sudah bersedia untuk menimang anak ketiga dan menganggap ia bukan rezeki lagi.

"Saya reda. Tak ada rezeki untuk saya dan Sam. Apabila doktor beritahu semalam, Sam terdiam sekejap, tapi dia terima dengan hati terbuka. Syeriv pun dah teruja dan selalu cium perut saya.

"Sebenarnya, ini kali ketiga saya keguguran. Kali pertama, sebelum Syeriv dan kedua sebelum Sarima. Buat masa sekarang, saya harap janin akan gugur sendiri. Kalau tidak saya perlu lalui proses mencuci rahim," katanya.

Syatilla mendirikan rumah tangga dengan pelakon Shaheizy Sam pada 8 Februari 2016 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy, 4, dan Sarima Samheizy yang kini berusia setahun.

Quote Manjahati 7-4-2021 06:58 PM
Cuba lg ye
Quote pinkzara 7-4-2021 07:00 PM
Byk sgt kot guna chemicals dlm kehidupan seharian.
Quote Normabaru 8-4-2021 11:21 AM
Sorrylaaa.. Geli sgt tgk si sam ni. Mcm kucing jantan tuwe dgn misai gitu. Cmne 1 msia blh angkat dia jadi bintang plg popular pon kaka xphm.. Nk kata ada pakej.. Total out.. Muka, tinggi, body... Watak pon bkn yang heavy mana.. I guess msia mmg xcukup hero yg bagus2. Semua asal boleh. Nasib la sam ni sedar diri. Bersara dr industri..

Quote hazzy0304 8-4-2021 12:17 PM
takziah la ya .. lps ni dh boleh behave sikit... pertututan tu pun kena jaga .. awak tu pf ..
Quote akuHavocczz 8-4-2021 01:12 PM
perangai elok elok lah sikit. asyik kinja kinja je. Takziah anw
Quote Jennyrol 8-4-2021 01:22 PM
Takziah.. Iols dulu pon mcm ni.. 2 kali gugur kandungan xjd xda heart beat.. Tilla ni nmpk hyper.. Maybe lps ni kalau merancang lg behave la yooo
Quote rosasen 8-4-2021 02:03 PM
byk tergantung tu..tak takut meletop ka
Quote Belibis 8-4-2021 04:01 PM
Henjut sampai patah katil..gajah pun boleh keguguran.tukar la tagline lain.
Quote hipopopo 8-4-2021 07:25 PM
Takziah diucapkan. Maybe ade rezeki ke arah lain

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top