Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

Tular 3 Wanita Bahagia Bermadu, Rupa-Rupanya Netizen Kena Prank Je!

16-4-2021 10:24 AM Komen: 28



Akhir-akhir ini, banyak video menarik dimuat naik oleh netizen hingga tular di media sosial.

Terbaharu, video di platform Tik Tok yang trending ialah seorang suami membawa ketiga-tiga isterinya makan dan bersiar bersama-sama.

Kemesraan mereka berempat membuatkan netizen ternganga dek kerana ianya luar biasa. Sudahlah semuanya muda-muda, berbaik-baik pula tu antara satu sama lain sehingga tular di portal tempatan.

Namun, sejauh manakah kesahihan video tersebut? Adakah benar atau sekadar mencari perhatian semata-mata?


Foto :


Setelah video pertama tular, netizen meminta penjelasan mereka mengenai cerita yang luar biasa ini. Oleh itu, mereka tampil menyatakan suami mereka orang biasa tetapi adil.

"Suami kami biasa-biasa aja. Asalkan adil untuk kami bertiga."

Foto : Tik Tok

Namun, setelah ianya semakin tular membuatkan mereka tampil dengan satu lagi kenyataan bahawa mereka bertiga bukanlah madu tiga seperti yang dipaparkan sebelum ini. Ianya hanyalah gurauan semata-mata tanpa menyangka yang ianya tular dan ramai percaya.

Foto : tik Tok

Jadi, tanggapan netizen selama ini salah, mereka bukannya isteri-isteri kepada suami tersebut, sebaliknya mereka berempat adalah kawan baik.

Ruangan komen ditutup menyebabkan netizen tidak boleh memberikan pendapat mereka.

Persoalannya, mereka kah yang bersalah kerana mencipta kontroversi atau kita yang cepat percaya dengan provokasi? - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Heynaaa 19-4-2021 12:26 PM
Aku meluat tengok tiktok konon madu banyak tengok la rupanya kawan la siblings la

Lain-lain Komen

Quote epuepy 16-4-2021 10:37 AM
Poyo je. Sbb tu aku x pecaya sgt ngn tiktok. Bnyk utk contents je. Hakikatnya, nan hado
Quote Skuau 16-4-2021 10:38 AM
ok...korang ber-3 sudah terkenal dgn 'mende spt ini'....boleh la wakil negara...ke sukan olimpik.....dlm 'acara spt ini'...
Quote LadyCarefree 16-4-2021 10:51 AM
Makin ramai yg bodo sbb ramai bodo yg sapot segala benda bodo
Quote hareeeesah 16-4-2021 10:53 AM
Confident betul macam model ek.. apooo
Quote bakingsoda 16-4-2021 11:09 AM
yg tudung hitam je cantik
Quote azie5zoe 16-4-2021 11:10 AM
Hakak layan tiktok orang mengemas, cuci2 rumah, susun2 jajan dalam fridge. Tiktok merepek macam tu malu nak tengok.
Quote gummiebear 16-4-2021 11:22 AM
Demi secebis view dan likes.

Pastu bagi statement; tahu2 viral apooo
Quote manehnya 16-4-2021 11:40 AM
filter kuat sgt budak2 now, reality hauk
Quote Ciktiekus 16-4-2021 12:09 PM
manehnya: filter kuat sgt budak2 now, reality hauk


So true..pastu ramai2 pakat komen cantiknye..didoakan semoga dah nikah nanti korang dikurniakan madu lah ye..awal2 dh prektis tu ok la kot..
Quote user.name 16-4-2021 01:00 PM
boleh caya ke ni? nanti kang hujung2 keluar citer dah nikah kat siam bagai?
Quote newme11 16-4-2021 01:53 PM
user.name replied at 16-4-2021 01:00 PM
boleh caya ke ni? nanti kang hujung2 keluar citer dah nikah kat siam bagai?

Kan............  
Quote cikatilia 16-4-2021 02:13 PM
gila glamour batak viral

apa tah dpt
Quote ikanmasin 16-4-2021 02:31 PM
semata2 nak viral jer kan..cehhh kira dah femes lah skrg ni...
Quote Jitu 16-4-2021 02:39 PM
wah seronoknya kalau betul2 boleh jd mcm ni
Quote saviour_09 16-4-2021 03:08 PM
kesian

makin jelas hala tuju bbnu kita ni

semoga takde anak beranak aku macam ni
Quote hazzy0304 16-4-2021 03:15 PM
saviour_09 replied at 16-4-2021 03:08 PM
kesian

makin jelas hala tuju bbnu kita ni

yelah ... mmintak di jauhkan ,...

nauzubillahiminzalik ...
Quote saviour_09 16-4-2021 03:23 PM
hazzy0304 replied at 16-4-2021 03:15 PM
yelah ... mmintak di jauhkan ,...

nauzubillahiminzalik ...

kheennn
tak masuk dek akal benda2 gini boleh prank

baru sehari dua bernafas pulak tu

laaahaaiiiiii

segila2 sejahat2 kita pun tak terpikir la nak down grade macam ni
Quote hazzy0304 16-4-2021 03:25 PM
"segila2 sejahat2 kita pun tak terpikir la nak down grade macam ni"

betul ayat sis ni ...

xpernah pulak terfikir sampai nk wat gitu walau berkawan baik sekali pun ...

mintak dijauhkan ...
Quote Artemesiaa 16-4-2021 04:21 PM
Ramai je yang jenis macam ni demi like

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top