Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Janna Perlu Dipimpin Kerohaniannya, Bukan Sekadar Suruh Solat & Mengaji

23-4-2021 05:33 AM| Komen: 19

Pendakwah bebas Da’i Ahmad Fuad Mokhtar memandang serius masalah bipolar yang dihidapi pelakon Janna Nick.

Ujar beliau, aktres itu perlukan seseorang yang mampu memimpin rohaninya agar ia kembali pulih dan tenang.


Kredit foto: IG Janna/Fuad

“Janna memerlukan seorang pendengar yang baik dan seseorang yang boleh memimpin kerohaniannya.

“Memimpin kerohanian ni bukan sekadar minta dia buat untuk tenangkan hati... bukan suruh dia solat atau baca al-Quran.

“Tapi bantu dia untuk hentikan sekejap minda dia dan meletakkan jiwa dalam merawat menggunakan al-Quran, ” katanya kepada mStar.



Terdahulu Janna berkongsi di Instagram dia merupakan penghidap bipolar dan pernah membuat cubaan membunuh diri pada usia remaja.


Sumber: mStar

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
1
0
Komen: 19
Komen

Previous : 'Tolong Sensitif, Jangan Jadikan Isu Bunuh Diri Bahan Jenaka' - Wany Hasrita

Next       : Farah Nabilah Dikecam Biar Anak Makan Sendiri Roti Bakar

Komen Terbaru

Quote NataliaLuiz 26-4-2021 11:01 PM
Welcome back Dai tumpang glam artis.

Lain-lain Komen

Quote Carcosa 23-4-2021 05:39 AM
Datang dahhh Tahi, ehhh Da'i
Mencapubbbb je kalau retis perempuan. Cuba retis lelaki ckp depressed ke, nak bunuh diri ke. Haremmm semua senyap. Gatal kote (sempat belum imsak)
Quote MakcikLaksa 23-4-2021 05:56 AM
Dia kan ada ostat dini dia..
Quote dudaberhias 23-4-2021 05:57 AM
Datang dah DAI2 yang akan kata harta tak boleh bawa ke akhirat tapi mereka lah yang akan letak caj tinggi jika mahu memanggil mereka datang.

Quote slyfynx 23-4-2021 06:34 AM
So...
Perlu ke bukak thread untuk pendapat die?
Quote innocent_me 23-4-2021 06:43 AM
Dak aih.. si mamat bipolar yg berkemban tu bang Da'i tak nak komen ke?
Quote Pak.dolla 23-4-2021 06:49 AM
Carcosa replied at 22-4-2021 09:39 PM
Datang dahhh Tahi, ehhh Da'i
Mencapubbbb je kalau retis perempuan. Cuba retis lelaki ckp depressed  ...

Setuju 100% dgn hang
Cara mudah nak popularkan diri
Mn la tau nnt boleh jd mcm sorang piyu tu dpt kawin dgn wanita terpaling
Quote Perawankota 23-4-2021 06:59 AM
Mai dah mai dah geng2 dai
Quote newyork 23-4-2021 07:03 AM
innocent_me replied at 23-4-2021 06:43 AM
Dak aih.. si mamat bipolar yg berkemban tu bang Da'i tak nak komen ke?

Hahaha.. yg tu tak cun sgt.. tak dak hati nak tegur..
Quote Orix 23-4-2021 07:42 AM
Who r yussss ??? Ptuihhh
Quote LadyCarefree 23-4-2021 09:11 AM
Pak.dolla: Setuju 100% dgn hangCara mudah nak popularkan diriMn la tau nnt boleh jd mcm sorang piyu tu dpt kawin dgn wanita terpaling


Siapa next wanita terpaling yg andartu? I mean yg layak kahwin
Quote kucingitam 23-4-2021 10:58 AM
alah...ri tu abg butang buat video cerita pasal diri dia bipolar, tak nak pulak kau muncul bimbing dia ya..
Quote HappyGumbira 24-4-2021 01:58 AM
kena rehat le ko janna.tenangkan diri gi buat treatmnt. stress melampau mmg le.. haku pun bila letih dgn stress tp xleh rehat burn out jugak
Quote JalaEmas 24-4-2021 05:08 AM
mai dahhhh... surat terbuka buat jennahhh dari daie.. ihiks.
Quote NEmma 24-4-2021 05:17 AM
Yelah Dai, asal artis je dipandang serious.
Quote Adrif 24-4-2021 02:45 PM
ni kira masuk line ke ni?
Quote chinta89 25-4-2021 12:37 PM
aku suka komen dlm ni. nyampah gak la nn dai pu bagai ni sibuk menempel...
Quote nubook 25-4-2021 01:23 PM
G bimbing rohani si syed tuuuu..
Quote kivio 25-4-2021 11:04 PM
haha dai ni signboard kat baju xleh besar lagi ke

dia punya riak status dai tu, lain macam
padahal semua perangai x senonoh
Quote NataliaLuiz 26-4-2021 11:01 PM
Welcome back Dai tumpang glam artis.

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top