Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Fokus Lihat artikel

"Antara Dua Darjat" - Syed Saddiq Persoal Abang Burger Dikompaun RM50,000

Oleh: LilRose|27-4-2021 08:12 AM Komen: 21
Kecoh dibuatnya apabila seorang peniaga burger dikompaun kerana berniaga di hadapan tangga rumah sehingga lewat malam. 

Bukan sedikit jumlahnya, RM50,000 perlu dibayarnya. Mana nak cekau duit sebanyak itu.


Kredit foto: IG

Nampaknya, isu berkenaan turut mendapat perhatian Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang kesal dengan berita itu.



Kredit foto: Twitter

Berkongsi luahan peniaga dikenali sebagai Faisal itu, Ahli Parlimen Muar berkenaan mempersoalkan tindakan pihak berkuasa yang seolah-olah tiada budi bicara.


Kredit foto: FB Faisal



Bukan Syed Saddiq saja, malah ramai warganet mempertikaikan tindakan yang disifatkan melampau itu kerana jumlah denda yang tidak mampu dibayar peniaga terbabit.


Kredit foto: Twitter

Semoga rezeki abang burger bertambah. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 21
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Simunggu 30-4-2021 02:24 PM
menteri hingusan komen lagi...tak buat homework kah???

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 27-4-2021 10:13 AM
nak jugak mencapub..
Quote BicaraHatiku 27-4-2021 10:15 AM
Bukankah meols baca dia ni dah kena kompaun sebelum ni?
Quote mikasa 27-4-2021 10:24 AM
Ramai yang konplem sebb tak baca details ni. Menunjukkan mentaliti kebanyakkan rakyat mesia camana
Quote belacan_gurl 27-4-2021 10:27 AM
Xpela atleast ada gak bekas menteri yg mencari publisiti pasal hal nih...melampau plak rasanya bila nelopah dan purik dia masih dlm kertas siasatan...
Quote Punat_button 27-4-2021 10:47 AM
BicaraHatiku replied at 27-4-2021 10:15 AM
Bukankah meols baca dia ni dah kena kompaun sebelum ni?

thread lagi satu


Quote BicaraHatiku 27-4-2021 10:48 AM

Ahhh...bro ni memang ada sejarah ni bukan kali pertama. Entah la. Mmg polis dok usha kot dia ni.

Quote notM 27-4-2021 11:29 AM
Kalau ummah negeri PAS biarkan je...penyatuan ummah sangat Kan....masam PKP1 kemain diorg hentam org Selangor demi penyatuan ummah backup kemain Mahiaddin
Quote tupaiterbang 27-4-2021 11:47 AM

Kau jelah yg tolong bayarkan sadik..duit ko kan berkepuk2
Banyak bunyik pulak
Quote MontanaHannah 27-4-2021 11:49 AM
Edited by MontanaHannah at 27-4-2021 11:52 AM

syed saddiq ni memang kepala butohhhhhhhhh

kes neelofa langsung xkomen


kes MP Tawau  tp lari duduk di KK , dia xsentuh langsung


dia ni pilih-pilih yg mana boleh dibuat modal politik dia sahaja
dia cari modal untuk survival politik tahi babi dia sahaja

dia sendiri pun tidak boleh dipercayai

kalau org mcm dia ni naik pegang jawatan atasan dgn diri dia yg mudah di beli , cina  hembus sikit saja habis  dia kena pukau ,tunduk terus dgn cina

xpercaya tengok sekarang dia cukup kagum dgn cina

siap nak singapore dan Malaysia tu bersama membina negara

dia sejarah dapat berapa dulu....xtahu ke singapore tu parasit setelah dapat kemerdekaan daripada Malaysia terus cabut lari.
Quote MontanaHannah 27-4-2021 11:49 AM
tak ikhlas dan tidak jujur org mcm syed saddiq ni
Quote ally9970 27-4-2021 12:40 PM
Semua nak komen untuk political mileage...
Quote NataliaLuiz 27-4-2021 01:24 PM
Memang melampau lampau gila babs la sampai rm50k!! Bodoh sial penguatkuasa ni!! Yg menteri, buak kertas siasatan bagai..tapi rakyat marhaen cepat je kompaun. Mmg double standard gila babi
Quote monreyes 27-4-2021 02:14 PM
kejam sangat ni..
kat kl siap extend sampai 2am
Quote LadyCarefree 27-4-2021 09:18 PM
Xfaham iols why ramai setoopeeed. Mana ada kena 50k *rolleyes*
Quote jalfa 29-4-2021 02:02 PM
Kat fb viral abg beger makan tomohawk rega seribu..tak kisahla dia pernah bedal tomohawk ke..wagyu ke...yg penting 5Ok x masuk akal.lagi satu tadi viral owner retoren kena 50 k sbb ada cus mkan x scan mysejahtera
Quote CiliPadiSedap 29-4-2021 11:44 PM
MontanaHannah:    Edited by MontanaHannah at 27-4-2021 11:52 AM  syed saddiq ni memang kepala butohhhhhhhhhkes neelofa langsung xkomenkes MP Tawau  tp lari duduk di K ...

Betul termasuk vokuru walaupun dia xberniaga burger tapi musim tengkujuh rumah dia hanyut kt sungai golok
Quote tripleid 29-4-2021 11:47 PM
Quote sidewinder 30-4-2021 12:45 AM
mcm2 aku dengar pasal brader burger ni.....ada yang kata brader ni spesis kepala batu.....kalu betul spesis kepala batu elok laa kena saman
Quote Babai 30-4-2021 02:54 AM
Sadek segaraga yang bodoh. Tertipu dengan lakonan peniaga.

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top