Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gagal Rogol Warga Emas, Warga Asing Berspender 'Pancut' Atas Tilam Je

27-4-2021 08:52 AM Komen: 80
Seorang wanita warga emas berdepan detik cemas apabila hampir dirogol seorang lelaki warga asing yang menceroboh rumahnya di Taman Skudai di sini, pada Selasa.

Dalam kejadian jam 3.30 pagi itu, mangsa merupakan suri rumah berumur 65 tahun sedang tidur sebelum terdengar bunyi orang membuka tingkap biliknya.

Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Dzulkhairi Mukhtar berkata mangsa mendapati seorang lelaki bangsa asing, berkulit gelap tidak memakai baju dan hanya memakai seluar dalam sedang berdiri di hadapan katilnya sambil memegang sebatang besi.


Gambar hiasan

"Suspek mengarahkan mangsa supaya diam dan menanggalkan pakaian kerana suspek hendak merogolnya.

"Mangsa yang dalam ketakutan hanya menurut apa yang disuruh.

"Suspek telah cuba untuk merogol mangsa namun tidak berjaya.

"Suspek hanya mengeluarkan air mani di atas tilam pengadu," katanya menerusi kenyataan pada Selasa.

Menurut Dzulkhairi, suspek juga memaksa pengadu supaya menyerahkan wang tunai sebanyak RM500 sebelum beredar.

"Berdasarkan maklumat dan risikan yang dibuat, seorang suspek lelaki warga Bangladesh berumur 26 tahun dan dan dua lelaki warga Myanmar berumur 21 dan 26 tahun ditahan pada jam 2.30 petang pada Selasa.

"Kedua-dua lelaki warga Myanmar itu ditahan kerana cuba melarikan diri dan disyaki bersubahat dengan suspek.

"Kesemua mereka bekerja sebagai buruh binaan.

"Polis turut merampas beberapa bahan bukti yang dipercayai digunakan untuk tujuan samun antaranya sebatang besi, besi pengumpil, sehelai 'boxer' berwarna kelabu dan sebuah telefon bimbit," katanya.

Jelasnya, kes disiasat di bawah Seksyen 392/397 Kanun Keseksaan, Seksyen 354 Kanun Keseksaan dan Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen.

"Suspek dan dua lagi rakannya akan di bawa ke mahkamah Johor Bahru untuk proses permohonan tahanan reman," katanya.


Sumber: AWANI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 80
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote BoongaKertas 28-4-2021 10:43 AM
RAPE IS NOT A JOKE

bodo tau jantan meleis yg suka buat lawak mcm ni. ni ha kes nenek 65 tahun kot! ee setan bangla ni.

Lain-lain Komen

Quote yusryimran 27-4-2021 09:04 AM
alahi belum apa2 dah cretttt sedih lah
Quote AnBulisia 27-4-2021 09:04 AM
kenapa dia tak berjaya?
warga emas ada ilmu cawat besi kah?
Quote manehnya 27-4-2021 09:30 AM
"Suspek telah cuba untuk merogol mangsa namun tidak berjaya.


"Suspek hanya mengeluarkan air mani di atas tilam pengadu,"


benda x bleh pakai tp nk gak merogol, gila... malu woiii pancuta pramatang gitu....

sian nenek tu, kena buka baju bagai... last2 tekencing tepi tilam je...
Quote user.name 27-4-2021 09:54 AM
Quote user.name 27-4-2021 09:55 AM
Quote sarah82 27-4-2021 09:57 AM
Aku yg stress bila baca part kena tilam.. Dok bayang penat la wei nak cuci
Quote Suchi 27-4-2021 10:15 AM
Kat fb kemain jantan2 gelak btw rogol bukan gurauan walaupun melibatkan nenek umur 65 tahun.

Mujur nenek tu tak di bunuh ke apa.mesti trauma teruk dia.
Malam2 dia dah berbeza selepas ni nak tidur malam pun takut.
Quote Kurex 27-4-2021 10:19 AM
Parashit hina
Quote c===8 27-4-2021 10:29 AM
lunyai la bangla tu kena debik dlm lokap
Quote Boomibulat 27-4-2021 10:31 AM
Nti kena angkut tilam masuk Mahkamah jugak mcm satu kes panas dulu2 ke..?
Quote kuchenta_81 27-4-2021 10:39 AM

Eueww cemana la polis nak tulis atas spender ni? Even pakai gloves euwwww
Quote Belibis 27-4-2021 10:53 AM
AnBulisia: kenapa dia tak berjaya?warga emas ada ilmu cawat besi kah?

Gelojoh la tu.tak dapat kawal teruja macam pengantin baru.
Quote ketupatnasi 27-4-2021 11:16 AM
sarah82 replied at 27-4-2021 09:57 AM
Aku yg stress bila baca part kena tilam.. Dok bayang penat la wei nak cuci

Choiii! Kaka kompom mangsa tu buang n bakar je tilam.
Semoga makcik cpt recover n ada support system yg kuat. Trauma tau!!
Quote notM 27-4-2021 11:20 AM
yusryimran replied at 27-4-2021 09:04 AM
alahi belum apa2 dah cretttt sedih lah

Bangla memang cepat cretttt
Quote ketupatnasi 27-4-2021 11:20 AM
Suchi replied at 27-4-2021 10:15 AM
Kat fb kemain jantan2 gelak btw rogol bukan gurauan walaupun melibatkan nenek umur 65 tahun.

Muju ...

Otak senteng n bangang abadi. Cuba bygkn yg kena tu mak kau kan. Tu mesti fake account tunjuk cool padahal jenis takut bini.
Quote notM 27-4-2021 11:22 AM
Perogol newbies agaknye....baru nak belajar..masih perlu sokongan mental Dan emosi dari kawan2
Quote ulamalu 27-4-2021 11:27 AM
Makin bermaharajalela lah bangsa asing ni   Apa kata KP Johor?
Quote renko 27-4-2021 11:30 AM
Suchi replied at 27-4-2021 10:15 AM
Kat fb kemain jantan2 gelak btw rogol bukan gurauan walaupun melibatkan nenek umur 65 tahun.

Muju ...

xtau kenapa orang suka buat gurau benda cmni
bodoh betul sakit mental
Quote kelip2_07 27-4-2021 11:33 AM
CELAKANYEE..DH LA LEMAH SYAHWAT XBRAPE MINIT DH PANCUT


SIAN NENEK TU MSTI TRAUMA

Lihat semua komen(80)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top