Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Peminat Mahu Wan Sharmila Dan Syazwan Zulkifly Bersatu Di Musim Pandemic ini

5-5-2021 03:33 AM|piao| Komen: 15



Kata orang kalau jodoh tak ke mana, pusing jauh sana sini pun masih tetap akan berjumpa juga.

Adakah ini bermaksud pelakon Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly sudah ditakdirkan untuk bersama selepas mereka beberapa kali digandingkan dalam drama yang sama?




Selepas digandingkan dalam drama 7 Hari Mencintaiku, Wan Sharmila dan Syazwan kelihatan serasi bersama seperti pasangan kekasih sebenar.

Terkini, Wan Sharmila atau lebih mesra dengan panggilan Lala, sekali lagi bakal digandingkn dengan Syazwan menerusi sebuah telemovie.




Jika dilihat pada foto yang di kongsikan oleh Lala di laman Instagram miliknya, mereka memegang watak sebagai pasangan suami isteri.

Lebih melucukan, ada diantara peminat mereka turut mengatakan bahawa wajah mereka seakan seiras.






Sebelum ini, ada peminat menganggap bahawa mereka sedang menjalinkan hubungan cinta tetapi berita itu disangkal oleh Lala.

Tapi, kalau betul pun apa salahnya kan?

Maklumlah masing-masingkan tengah single mana tahu ada peluang .

Sumber photo: Instagram Wan Sharmila
Read More : https://www.hotfm.com.my


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 15
Komen

Previous : Sufian Suhaimi Spam Foto Ketika Kecil Sempena Hari Lahir

Next       : Intan Najuwa Sering Dilihat Tidak Memakai Pelitup Muka Ketika Keluar

Komen Terbaru

Quote MontanaHannah 8-5-2021 10:51 AM
muka kampung terserlah sharmilla ni


tp bila bercakap nak kearah serupa dibesarkan di  negara omputih terserempak anak kambing dikatakan anak kuda


padahal tinggal hulubanat sana saja


cuba jadi diri sendiri yg pure kampung....ianya lebih indah dan  mudah di hadam!

Lain-lain Komen

Quote groundfloor 4-5-2021 05:31 AM
Better cari jerung kak... Syazwan tu x berbaloi...
Quote Carcosa 4-5-2021 07:15 AM
Eishhh. Suka suki je nak ngeship2. Tah si Syarmila tu tak laluh ke. Si Syazwan tu track record punyalah teruk. Dulu yelah, mcm hot2 sikit bad boy. Skrg tgk, eihh rengsa
Quote blue^panther 4-5-2021 09:15 AM
Oh plissss, wan sharmila tu sebelah mata pon tak hingin si kepeng ni tau.....not her taste, run lala run......
Quote maxim 4-5-2021 09:25 AM
Wan lala ni dh 40 tahun yek
Quote eely_shana 4-5-2021 11:30 PM
Suka tgk lakonan W Sharmila ni
Quote limau_lemon 5-5-2021 09:26 AM
Yang syok si kepeng nni.. Lala idokk ponnn
Quote SweetRehan 5-5-2021 09:51 AM
Awat sedih bebenor muka fauziah nawi tu....
Quote RinIna 5-5-2021 10:14 AM
Ok apa.. padanla tu
Quote NFBZCantik 7-5-2021 10:43 AM
macam okay jee
Quote lasagna 7-5-2021 10:49 AM
SweetRehan replied at 5-5-2021 09:51 AM
Awat sedih bebenor muka fauziah nawi tu....

dah tua kann.. sebegitu lah ropenya..
Quote woven11 7-5-2021 10:57 AM
Sepadannn
Quote Normabaru 7-5-2021 02:25 PM
Sorry la busuk kepam si laki..plus muka jenis baran.. Xsessuai.. Cukup la jandz sekali

Lesson learnt plih elok2 kali ni
Quote applecomel 8-5-2021 06:37 AM
Syazwan ni dgn ex tunang pun dok baik lg rasanya....saja ja ni
Quote beta_carotene 8-5-2021 08:00 AM
tgk si rempit ni dalam pujaan hati kanda rasa mcm nk flying kick muka heols
Quote MontanaHannah 8-5-2021 10:51 AM
muka kampung terserlah sharmilla ni


tp bila bercakap nak kearah serupa dibesarkan di  negara omputih terserempak anak kambing dikatakan anak kuda


padahal tinggal hulubanat sana saja


cuba jadi diri sendiri yg pure kampung....ianya lebih indah dan  mudah di hadam!

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top