Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gaduh Dengan Penghantar Makanan Pula, Lan Pet Pet Buat Laporan

5-5-2021 05:08 AM Komen: 42
Pelakon dan pelawak, Lan Pet Pet atau nama sebenarnya, Mazlan Ahmad telah membuat satu laporan polis berkaitan video pergaduhan tular yang membabitkan dirinya.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintenden Ashari Abu Samah berkata mengesahkan perkara tersebut.


Kredit foto: Sinar Harian

Kejadian berlaku pada 1 Mei 2021 kira-kira pukul 6.30 petang dan menerusi rakaman berdurasi 23 saat itu, kelihatan pelakon tersebut sedang berselisih faham dengan seorang penunggang motosikal yang juga merupakan seorang penghantar makanan.

Kejadian berlaku di hadapan kedutaan Rusia dan dikatakan tercetus akibat perselisihan faham di jalan raya, katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Menurut Ashari, setakat ini pihaknya telah menerima laporan daripada pelakon tersebut berhubung kejadian namun semakan mendapati tiada menerima laporan daripada penunggang motosikal.

Orang ramai juga boleh menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Wangsa Maju di talian 03-9289 9222 atau mana-mana balai polis yang berdekatan, katanya.

Pagi tadi, Suara Merdeka melaporkan satu video pergaduhan tular dipercayai melibatkan Lan Pet Pet bersama seorang penghantar makanan. 


Sumber: Suara Merdeka

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Jemahjemah 9-5-2021 08:26 PM
Baran la tu. buat sekali maybe terlepas. Tersilap. Kalau dah kali kedua sm jgk. Mmg perangai dia la tuu

Lain-lain Komen

Quote Mulotkoyak 5-5-2021 06:59 AM
Berapa kali daaaa ko mau gadoh dgn org... Security,  food delivery... Ehhh byk laaa
Quote copy_paste 5-5-2021 07:25 AM
cmne la dia leh jd pelawak kalau perangai baran mcm tu
Quote Trumpettt 5-5-2021 08:04 AM
Tak lawak langsung...perlu ke gadah di hari2 ramadhon terakhir ni...
Quote True-X 5-5-2021 08:06 AM
dia ni mmg barankan
Quote Carcosa 5-5-2021 08:51 AM
Patotlaaaaaa 6.30petang uolssss Tgh menggelupur lapar nak dkt2 buka dah tuuuu
Tu yg takboleh control marah. Dah tua2 nak mampos pum, masihhh mcm ni perangai.
Adik FP tu pun satu hal. Pegilah buat report
Quote RinIna 5-5-2021 08:53 AM
Acah-acah gangster plak dia ni.. dah tua tu berubahlah jd lebih baik..
Quote bulalof 5-5-2021 09:04 AM
dia ingat semua org kenal dia boleh jadi lesen utk buat sesuka hati?
Quote Punat_button 5-5-2021 09:18 AM
Carcosa replied at 5-5-2021 08:51 AM
Patotlaaaaaa  6.30petang uolssss  Tgh menggelupur lapar nak dkt2 buka dah tuuuu  ...

takde keperluan pun segala benda nak report polis. Adik runner tu pun tak kuasa.

masalahnya skrg ni orang tarik2 rambut pun viral lagi pulak melibatkan celebrity

btw FP ka tu?


Quote dudaberhias 5-5-2021 09:19 AM
Harap2 ada orang tolong luku dan lepuk Lan Cikpap ni. Memang tak pernah kena buku dengan ruas takkan serik. Harap sampai patah tulang tangan dia yang jahat suka luku orang tu.
Quote Carcosa 5-5-2021 09:22 AM
Punat_button replied at 5-5-2021 09:18 AM
takde keperluan pun segala benda nak report polis. Adik runner tu pun tak kuasa.

masalahnya skr ...

Ohhh silap.

Adik FP dgn adik Grab cuba leraikan.
Yg kena katuk dg LPP nmpk pakai baju kelabu
Quote reddots 5-5-2021 10:05 AM
copy_paste replied at 5-5-2021 07:25 AM
cmne la dia leh jd pelawak kalau perangai baran mcm tu

tak lawak dan tak pernah lawak pun dia ni.
modal hanya buat bunyi trompet sampai pencen retis..

Quote Bedah.Cun 5-5-2021 10:53 AM
Euw, retis kepam. Kalau tasty tue takper lar jugak, kedengking macam dawai pagar sekolah jer. Urghhh
Quote namr 5-5-2021 11:09 AM
Tak posa la tuh
Quote renko 5-5-2021 11:10 AM
konon2 buat laporan dulu
sebab nak cakap dia xsalah ke
Quote ChildrenOfBodom 5-5-2021 11:14 AM
buat malu orang Kedah ja anak haram ni
Quote cupu 5-5-2021 11:15 AM
renko replied at 5-5-2021 11:10 AM
konon2 buat laporan dulu
sebab nak cakap dia xsalah ke

Apa lg. Retis dan konar berpisah tiada.
Quote renko 5-5-2021 11:19 AM
cupu replied at 5-5-2021 11:15 AM
Apa lg. Retis dan konar berpisah tiada.

nak acah2 teraniaya la tu
puihh
Quote Babai 5-5-2021 11:23 AM
Mat pet ni tak pelik la aku bila dengar dia buat taik lagi. Bila dah suam kuku macam ni la jadinya
Quote MissVixen 5-5-2021 11:44 AM
Kurang ajar betul dia ni. Satu hari kena tikam atai pukul setengah mati baru sedar diri kot. Ini mesti anak bini pun kena pukul kalau tak ikut cakap dia. Dasar jantan khinzir.

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top