Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Nissa Sabyan Dan Ayus Bakal Bernikah Dalam Masa Terdekat

18-5-2021 08:30 AM| Komen: 20

Khabar angin semakin bertiup kencang mendakwa penyanyi kumpulan Sabyan Gambus, Nissa Sabyan bakal mendirikan rumah tangga dengan rakan sekumpulannya, Ayus dalam masa terdekat.

Pernikahan kedua-dua selebriti itu dikatakan akan berlangsung di Masjlis Agama Jakarta Utara selepas genap dua bulan Ayus menceraikan isterinya, Ririe Fairus.

Bagaimanapun, Ketua Pejabat Agama (Urusan Nikah), Daerah Pondok Gede, Ahmad Fauzi berkata setakat ini pihaknya masih belum menerima sebarang permohonon borang nikah daripada Nissa dan Ayus.

Foto: Liputan6

"Memang sudah banyak gosip yang kami dengar mengenai perkara ini. Sehingga ke hari ini, pihak kami masih belum menerima sebarang pendaftaran nikah atas nama Nissa.

"Itu sahaja yang saya tahu buat setakat ini dan jika ada informasi lebih lanjut, saya akan beritahu nanti," katanya.

Ahmad turut menjelaskan, pendaftaran pernikahan harus dilakukan 10 hari menjelang hari pernikahan dan setakat ini nama Nissa tiada dalam sistem rekod mereka.

Nissa sebelum ini didakwa menjadi punca kepada keretakan rumah tangga Ayus dengan bekas isterinya.

Ayus dan Ririe sah bercerai pada Mac lalu dan hasil perkahwinan, pasangan itu mempunyai dua cahaya mata. -CARI

SUmber: mStar/ Liputan6

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 20
Komen

Previous : Nia Ramadhani Bingung, Duduk Indonesia Tapi Tak Kenal Tempe

Next       : 'Selamatkan Palestin!’ – Paris Hilton Tentang Israel

Komen Terbaru

Quote hyie 24-6-2021 10:21 PM
meols tau pasal gosip caras mencaraa ni pon lepas kawan indon meols gigih bergosip...lagi satu pasal gosip anak Kris Dayanti kawin

Lain-lain Komen

Quote KIM.K 18-5-2021 09:04 AM
Mak aku minat sangat NS ni. But vibe sheol semacam dgn tudung tu. Biasa yg betul2 jaga tudung lg labuh. Sori pendapat
Quote pxlbb 18-5-2021 09:54 AM
Iols already tak suka bawa lagu selawat tp baring-baring muka sangap dalam hutan dgn mekap tebal dan mulut juih2 buat comel. Sorry no soft spot for you. Nak geli2 jgn bawa imej agama.
Quote buragazz 18-5-2021 11:26 AM
Memula baca ingat.. Model Nissan

Bila pulak ada Nissan Sabyan pelik je nama...

Tak habis lagi tart kat dalam badan aku ni...
Quote rosasen 18-5-2021 11:55 AM
pxlbb replied at 18-5-2021 09:54 AM
Iols already tak suka bawa lagu selawat tp baring-baring muka sangap dalam hutan dgn mekap tebal dan ...

ooo cmtu ke? x pernah tgk pn video diorg
Quote Ciktiekus 18-5-2021 12:00 PM
Sian bekas isteri
Quote dua_chzy 19-5-2021 06:16 PM
Till jahnam uols.
Quote meteorspeed 22-5-2021 06:53 PM
Kecik kecik pun dah pandai jadik perampas ek dik.. Ko tgk ig si ex bini tgk mcm perampas nie dm siap ckp monyet lagi kt ex.. Insecured ker perampas nie
Quote cikpah27 25-5-2021 03:39 PM
meteorspeed replied at 22-5-2021 06:53 PM
Kecik kecik pun dah pandai jadik perampas ek dik.. Ko tgk ig si ex bini tgk mcm perampas nie dm siap ...

apa nama ig ex dia tu?
Quote meteorspeed 25-5-2021 04:30 PM
cikpah27 replied at 25-5-2021 03:39 PM
apa nama ig ex dia tu?

ririe_fairus
Quote cikpah27 25-5-2021 05:06 PM

Uih.. Muka pun ala2 nissa tu jugak.. Lebih kurang ja dressing & bentuk muka..
Quote meteorspeed 25-5-2021 05:47 PM
cikpah27 replied at 25-5-2021 05:06 PM
Uih.. Muka pun ala2 nissa tu jugak.. Lebih kurang ja dressing & bentuk muka..

Tau takpa.. To elok lagi dia nie.. Jantan main kayu 3 bagi peluang sampai 4ali terus blah.. Yg perampas pun sampi hati ek.. Si ex yg duk jaga dia dulu dr memula jadi penyayi si sabgan kan.. Jenis mulan jamila jugak tp versi lagi cilakak
Quote cikpah27 27-5-2021 11:02 AM
meteorspeed replied at 25-5-2021 05:47 PM
Tau takpa.. To elok lagi dia nie.. Jantan main kayu 3 bagi peluang sampai 4ali terus blah.. Yg per ...

walaupun mulan dah insaf ala2 ustazah, takleh lupa betul apa yang dia buat dulu.. Tapi Maia tu pun 2x5 curang jugak..
Quote cicicumel 27-5-2021 02:55 PM
betol la org cakap...you are fool when ure in love..
Quote beatgirlX 30-5-2021 12:27 AM
meteorspeed replied at 22-5-2021 06:53 PM
Kecik kecik pun dah pandai jadik perampas ek dik.. Ko tgk ig si ex bini tgk mcm perampas nie dm siap ...

Dia serang ig ex boyprend eh
Quote Cik_jantung 31-5-2021 04:36 PM
kalau kat indon memang kental peminat boikot pelakor nih. kena cari kerja lain atau guna nama orang lain la dorang..
Quote anisanim 22-6-2021 02:06 PM
Aku x kenal depa ni.. Tpi aku nak doakan semoga dipermudahkan urusan kawin diorg.. Be rasional, fikir 200x lipat atas benda yang hendak dirakam dan di share dgn peminat. Elak situasi yg minta dikecam oleh netizen.
Quote flipolivio 23-6-2021 12:45 PM
Cik_jantung replied at 31-5-2021 04:36 PM
kalau kat indon memang kental peminat boikot pelakor nih. kena cari kerja lain atau guna nama orang  ...

mcm kita boikot jering kt malaysia ke?
Quote Cik_jantung 23-6-2021 01:29 PM
flipolivio replied at 23-6-2021 12:45 PM
mcm kita boikot jering kt malaysia ke?

Yezza... Sbb prangai n mulut mmg mintak diboikot..
Quote SweetRehan 24-6-2021 10:40 AM
Tu ke muka lelaki yang direbutkan....x berbaloi dekkk.....

Lihat semua komen(20)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top